Konkurrence/giveaway

Så rundede jeg sørme de 10.000 hits og en smule til :-) Derfor sætter jeg nu endnu en konkurrence på højkant. Alt du skal gøre for at deltage, er at gå ind på min FACEBOOK-SIDE, trykke like/synes godt om (hvis ikke du er en af dem som altså allerede har gjort det), derefter finde konkurrence-billedet og tagge dig selv på det :-) Jeg trækker en vinder søndag d. 31. juli, så der er god tid at løbe på. Jeg skal gøre opmærksom på at der kun er én vinder, som vinder hele baduljen. Det du kan vinde, er en goodie-bag med flg. indhold:

  • Søde fødselsdagslys fra Søstrene Grene
  • Bog: “Single Slinger i tvivl del 2” af Dorte Holm
  • Bog: “Charlie Hotel Oscar Kilo” af Maise Njor & Camilla Stockmann (efterfølgeren til “Michael Laudrups tænder”)
  • ESSIE neglelak (farve: Playa del platinum)
  • 1 pakke blomstrede papir-lommetørklæder
  • Et sort kommode/skabs-greb i porcelæn
  • DVD-film: “The accidental Husband” med Uma Thurman, Colin Firth og Jeffrey Dean Morgan
  • Selvklæbende hyldepapir med mønster i sort og guld
  • Rosa makeup-pung med stjerneprint
  • Metal-skilt med retro-motiv og teksten “Beach Beauties”

Fælles for alle disse ting er selvfølgelig at de aldrig har været taget i brug. Skal du være den heldige vinder?? Skynd dig ind og deltag på Facebook! :-)

12 kommentarer

  1. Ihh en masse lækkerier! :)

    Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:

    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Jeg prøver at samle alle danske giveaways.
    Hvis du har lyst kan du selv tilføje din side, næste gang du har en giveaway :) Så er du sikker på at den kommer med fra det sekund du har offentliggjort den :)

    Pøj pøj til jer alle :)

    Ps.. måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
    ~*~*~KLIK HER~*~*~

    1. Hej,
      rigtig fint koncept – og tak! Jeg må da straks ind og tilføje min blog. Du tilføjes også lige til min blogroll snarest :-)
      Kh Line Cecilie

  2. Hejsa…
    Jeg kan ikke se at jeg kan tilmelde mig din side via google friend connect.. Det vil jeg ellers rigtig gerne… :)

  3. Hej,
    det kan du desværre heller ikke, da jeg endnu ikke har fået sat det op, og ikke ved hvornår/om det sker. Men du kan følge min blog på både Facebook, Bloglovin’ og via din e-mail :-)
    Kh Line Cecilie

    1. … Nu har jeg forsøgt at få det sat op, men kan desværre ikke få det til at virke. Er medlem på google-friendconnect, men når jeg vil sætte koden ind i en tekst-widget i min menu, fungerer det bare ikke :-( Hjælp modtages gerne!

  4. hmmm lige på det område kan jeg ikke hjælpe.
    Jeg bruger selv blogger/blogspot. men jeg følger lige med her, i tilfælde af at det kommer til at virke :)

  5. Jeg har google lidt… og det er vist ikke muligt at tilføje google friend connect til en wordpress.com blog..
    Menjeg fandt ud af at jeg i min google reader selv kunne tilføje din blog og holde mig opdateret på den måde :) Så det har jeg gjort :)

    beklager ulejligheden :)

    MVH Mette

  6. Hej igen :p
    Du skal aktivere din google connect, har smidt et link på facebook. her taster du navnet på din blog, og din blogsside ind og wupti :p så har du en html kode du smider ind i tekst -widget så tadaa…

    Derudover vil jeg blot rose dit nye layout – det er rigtigt flot, elsker du ikke har dine sidebars plastret til – som jeg selv har -.- orker bare ikke at skifte design :p og jeg kommer nok også til at savne mit online rod, i så fald :p

    Og sidst men ikke mindst, så skal jeg da liiige være med i din giveaway / fanfejring :p

    1. Hej Elisabeth!
      Tusind tak for dit råd – det har jeg dog selv fundet frem til, problemet opstår når jeg skal sætte koden ind i en test-widget. Alt der kommer frem på min blog, hvor boxen skulle være, er selve html-koden ;-) Måske jeg ikke har aktiveret friend-connect, men det mener jeg nu at have gjort. Mit blog-nvn fremgår i hvert fald når jeg logger ind, men må undersøge det nærmere her i weekeden når jeg får tid! :-) Tak for de pæne ord også! De varmer kan du tro :-) Jeg tilføjer muabi.dk i løbet af i dag eller i morgen. Rigtig go’ weekend,
      Kh Line Cecilie

      1. Jeg er ret sikker på du mangler noget af koden så. Det gjorde jeg i starten , gå ind hvor du genere koden, hop ind i teksten, klik ctrl A( markere det hele) og ctrl C for at kopiere ( Jeg antager lige at du intet ved her :P håber det er ok;)) og ind i din tekst widget, ctrl v…..

        stadig intet???

      2. Det er også sådan jeg gør ;-) Det fungerer bare ikke – men jeg kigger lige en ekstra gang på det i morgen, og hvis det stadig ikke virker, må det bare være dét. Tak for din hjælp i hvert fald ;-)

  7. det skal jo bare virke? det virker jo hos mig?! du kan også finde et pluin der hedder google friend connect – det kan være den funker bedre? der skal du bare skrive din google informationer

Skriv et svar

