Ugens fund # 6

Øv. I dag skulle jeg have været til længe ventet loppemarked i Longelse (Langeland), men det var udendørs, og vejret var simpelthen noget bæ, for at sige det rent ud! Det stod ned i stænger. Dét sammenlagt med at jeg vistnok ramte sengen rimelig sent i nat, gjorde at min mor og jeg besluttede os for at aflyse. Nå, men så er der da sparet en lille håndfuld penge, og der kommer jo såmænd nok snart endnu et loppemarked :-) Men stadig! Dog er det alligevel lykkedes mig at skrabe nogle aldeles fine fund sammen i ugens løb. Se bare her:

Mandag var fejret fantastisk, og en veninde og jeg tog til Ristinge strand på Langeland (måske nok Danmarks bedste strand!). Vi fandt en vandmand, der til forveksling lignede en babyfod uhyggelig meget!

Brugte desværre en stor del af ugen på at være syg fra tirsdag af! Heldigvis kom min søde veninde forbi med chokolade og Anders And :-) Gode venner er simpelthen guld værd.

Sidst på ugen tog Martin og jeg en spontan Odense-tur med café-besøg og lidt shopping. Jeg fik solgt min nye mobil i ugens løb, og det gjorde at jeg kunne give mig selv lov til at tage på udsalg i min elskede Monki :-) Jeg fandt tre toppe, et par sko, et par strømper og en hat for ca. 400 kr. ialt.

Jeg har snart mange skønne sokker med Monki-faces!

Jeg er blevet MEGET glad for hatte. I H&m fandt jeg både én til 80 kr., og én sat ned til bare en tyver! Fænomenalt.

På caféen i Odense hapsede jeg nogle go-cards. Jeg elsker go-cards konceptet! Har samlet i efterhånden virkelig mange år nu, og har flere æsker fyldt. Disse her synes jeg er så fine med statements og invitationer :-) Det var en go’ go-card-dag.

Spontan udflugt lørdag til Jylland og Givskud Zoo. Der var alt, alt for mange mennesker, men vi nåede at få et par glimt af bl.a. denne søde zebra, en enkelt løve, nogle aber og lidt næsehorn.

Denne lemur var bestemt ikke bange for mennesker, eller for at vise folk sin mindre flatterende side! :-)

En gorilla som er rigtig godt tilpas, på trods af et stimefyldt publikum lige på den anden side af glasset. Kært :-)

Lørdag aften stod i grill og disco-bowling’s tegn sammen med Martin og et venne-par.

Jeg kan IKKE bowle. Men en pink bowlingkugle klær’ enhver dame! Desuden kan jeg virkelig mærke i dag, at mine ben og min bagdel har været i brug  ;-)

Martin og jeg vil nu forsøge at blive lidt aktive ved hjælp af hans Ps3… hm!

Søde øreringe fundet på udsalg til 25,- i butikken CATZ, Svendborg.

2 kommentarer

  1. Nice shopping billede (: Jeg vælger at linke dig i min blogger håber du linker mig :D

    1. Tusind tak – jeg smider et link tilbage til dig under min blogroll. :-) Go’ aften.

Skriv et svar

