30DBC 17: Noget du har lavet helt selv

Før i tiden lavede jeg en hel masse kreativt selv – især malerier, tegninger, collager, kort, decoupage, digte, noveller m.m. Det har der ikke været så meget tid, overskud eller inspiration til på det sidste. Jeg har dog fundet et par ældre malerier frem, som jeg malede for 3-4 år siden. Motiverne tager udgangspunkt i et par af mine digte, og jeg har malet med akryl på lærred. Desværre er de ikke noget jeg er specielt stolt af – faktisk står de pt. bare og samler støv i et kosteskab ;-)

7 kommentarer

  1. Du bli’r jo ved!!! :D

  2. Lone Mikkelsen · · Svar

    ugeavisen i Svendborg kører med male konkurrence du burte deltage ;)

  3. I er søde :-) Tak for jeres anerkendelser!

  4. Corrina · · Svar

    Jeg kan rigtig godt lide det til højre :)

    1. Tak, Corrina! :-)

  5. Ej fede mallerier du skal forsætte :D

    1. Tak – hvor dejligt du kan li’ dem! :-)

Skriv et svar

