Nu som Nivea-tester

Øv for et regnvejr i dag! Nonstop morgen-aften. Jeg er stadig influenza plaget, og måtte aflyse Grøn Koncert. Derfor har dagen i dag sgu været lidt trist. Heldigvis så det en smule lysere ud, da jeg tømte min postkasse, for der var kommet en stor pakke til mig. Til at begynde med havde jeg ingen idé om hvad det kunne være, men så huskede jeg, at jeg for ca. en uges tid siden tilmeldte mig på Niveas hjemmeside, hvor de søgte forskellige personer til deres testpanel. Via deres side på Facebook så jeg godt, at de for et par dage siden havde udvalgt de heldige, og sendt dem pakker, men jeg “vinder” så sjældent noget, så det tænkte jeg ikke nærmere over, indtil i dag. For sørme så – jeg var en af de heldige, og skal teste økologisk ansigtscreme + bodymilk, jubii! :-) Cremerne er fri for parabener, silikone, farvestoffer og mineralsk olie, og jeg har været så heldig at få en bodymilk til ekstra tør hud. Jeg har allerede taget hul på begge produkter, og skal teste dem over de næste 4 uger for til slut at udfylde et spørgeskema. Jeg ELSKER testpaneler, og ISÆR når de byder på gratis skønhedspleje! Et lille plus på en ellers grå og trist dag :-)

Var du også én af de heldige som blev udvalgt til Niveas testpanel? Og hvis du var, hvilke produkter skal du så teste?

7 kommentarer

  1. Jeg blev SÅ meget ikke udvalgt – men hvor er det dejligt at du er blevet, LC :-) Ligger også selv syg og prøver ihærdigt på at blive rask til søndagens Grøn Koncert… Suk! Håber at cremerne gør godt i brug!

    1. Øv, hvor ærgerligt du ikke blev udvalgt! :-( Og TRÆLS at du også er syg… Jeg har simpelthen haft så ondt i halsen i snart en uge nu, og hos lægen fandt de ingen bakterier, så jeg kan absolut intet gøre ved det, andet end bare vente til det går over… Han sagde, at rigtig mange ligger syge pt. Mystisk måned at være syg i, men vejret er selvfølgelig heller ikke særligt sommerligt…! God bedring… :-)

      1. Vente… det er så irriterende at få det at vide når man er syg ;-) God bedring, du!

  2. neeeejh jeg vil også vinde” sjove produkter. :(

    1. Du blir’ sikkert den heldige en dag. :-)

  3. Kan man stadig tilmelde sig? I så fald hvor gør man det? :)

    1. Nej – de lukkede desværre for tilmeldinger d. 19. juli. :-/

Skriv et svar

