Ugens fund # 7

Søndag aften – det er atter blevet tid til Ugens Fund, men først vil jeg dog gerne linke til denne superfine GIVE AWAY hos Mum 2 2 boys, hvor præmien er en sætterkasse med forskelligt papir til. Åh, ville jeg gerne vinde :-) Husk i øvrigt at du endnu kan nå at deltage i min egen KONKURRENCE. Jeg trækker en vinder på søndag, så du har en uge endnu!

…at starte dagen på et solidt, retro-inspireret morgenmåltid…!

Hjælpemidler til – endnu – en uge i Influenzaen’s tegn :-/

Woman er altid go’ for en griner – ÅÅH, det er pinligt det her…!

– og det her… :-S

Jeg FORSØGER at leve sundt… her fuldkornsrugbrød med øko-æg, øko-tofler, øko-smør og hjemmedyrket purløg. Haps.

(lidt is til dessert kan vel aldrig skade…?)

Familien And i Svendborg Centrum

Ville virkelig gerne have hapset denne her i Bianco… Men ak, en anden var lige lidt hurtigere (og rigere) end jeg!

Pieces har fået det fineste tapet i deres udstillingsvinduer <3

Var det noget med en toiletbørste? SÅ SEJ – 30 kr. i Tiger :-)

Den grønne koncert, der gik i vasken :-(

Snart, snart lander denne lækre sag fra Topshop i min postkasse. Byttehandel på Trendsales gjort i ugens løb.

 

One comment

  1. Ej en fed taske der (:

Skriv et svar

