Genova & Antibes i ord og billeder

Et par dage ombord på denne – jeg skal ikke klage!

Havnen hvor vi lå i Genova, Italien

Ho ho ho og en halv flaske rom

Sightseeing i Portofino, Italien

På italiensk siger en hund “Bao Bao” – gad vide hvad en and siger?

Man siger, at der i Italien ligger en kirke på hvert gadehjørne – det er nærmest sandt :-)

At tænde et lys og mindes

Yachten ligger til i Antibes, Frankrig – Europas største lystbådhavn (pludselig virkede “vores” 108 fod lange yacht ikke specielt stor!)

Jeg blev forelsket i Antibes ved første øjekast. Så romantisk og eventyrlig by findes næppe mange andre steder i verden.

Hvor heldig har man lov at være? Loppemarked i Antibes selv samme dag som vi ankommer <3

Gamle nøgler, anyone? Dekorative er de i hvert fald :-)

Jeg ku’ godt have købt mig fattig – men holdt mig i skindet!

– En lille melodi

Smukke kager…

…skal promoveres smukt

Glad og tilfreds, ventende på min pasta på en fransk café

At sejle ud i gummibåd (og endda få lov at styre) med solbrune tæer

Det blev til en skøn dukkert her – kunne man bare gøre det hver eneste dag…!

Fransk dessert, uhm

Ingen rejse uden souvenirs! Fransk buksedragt med blomsterprint til ca. 150 kr, Italiensk husholdningsbog (udformet som det fineste vintage-like kladdehæfte og fyldt med skøn skrift og tegninger), franske læderarmbånd, og lidt franske specialteter til familien.

Voyager, c’est la vie – at rejse er at leve

3 kommentarer

  1. Det er så særligt at komme ind i en kirke, ens indre stemning ændres…
    Og billedet af radioerne – i love it…

    Ville elske at rejse med dig en dag, om end det så bliver til Bornholm…

    Kærlighed til dig, mit englefjæs…

    1. Vi skal helt sikkert rejse sammen en dag – vi har hele livet foran os og tiden til at nå hver vores mål, inden vi tager afsted ;-) Kærlighed tilbage til dig.

  2. … Og fede fund.. :) Glæder mig til at se bogen live…

Skriv et svar

