Model for en dag

I går fik jeg lov til at lege model for en dag – noget jeg længe har ønsket mig at prøve, efter at have fulgt trofast med i alle Top Model-programmerne på tv ;-) Min gode venindes kæreste fotograferer, og er rigtig dygtig til det. Han har holdt en pause, men har for nylig taget det op igen, og skulle bruge nogle frivillige at “øve” sig på. Jeg sagde ja tak – synes det kunne være rigtig sjovt at have nogle professionelle billeder af mig selv, det har jeg aldrig prøvet før. Min veninde som er frisør ordnede mit hår, og lagde en smuk makeup (det er i øvrigt også hende som har lavet det smukke hårpynt, og de fine øreringe med fjer, som jeg bærer på de nederste billeder). Den blå kjole samt den sorte hat er fra H&m. Vi brugte næsten hele lørdagen, og resultatet blev som følgende:

Jeg synes det var super sjovt at prøve, og er meget glad for resultaterne. Men det var også svært og hårdt – lad mig bare sige, at jeg er glad for ikke at have model-jobs som levebrød ;-)

© Copyrights: Tobias Öreteg Hår & makeup: Maria Sandberg Jensen Sted: Svendborg

6 kommentarer

  1. Elsker billed nr. 3… Du er så smuk

    1. Tak, min søde veninde! :-) Og tak for en hyggelig loppemarked-formiddag… Spiller radioen?? :-)

  2. Det er rigtig fine billeder! Det må have været rigtig sjovt at prøve :)

    1. Tak Stina – og det var det helt bestemt! Men også hårdt, koldt og tålmodigheds-krævende ;-) F.eks. er den kant jeg sidder på, på billed nr. 4, helt spids, og selvom det heldigvis ikke ses på billedet, er jeg ved at få overbalance og har MEGET ondt et vist sted ;-) Haha!

      1. Haha, men du klarer det godt, for det kan man nemlig ikke se! :) Godt du ikke fik overbalance, haha!

  3. Selv tak søde… :) Har faktisk ikke prøvet den endnu, endte med at drikke kaffe et par timer med Carina… :)

Skriv et svar

