Budget med Bazar

Jeg snublede over den nyeste udgave af BAZAR da jeg var ude og handle i går. Der var en eyeliner med som ekstra gave, og sådan én står jeg og mangler, da jeg  – åbenbart – mistede min egen på en bytur for nylig. Selvom det er sådan en gratis-blad-ting, så fungerer den faktisk rigtig godt synes jeg. BAZAR er i denne måned spækket med gode ting og sager, bl.a. en masse tøj på budget, og dét er jo noget jeg går højt op i :-)

Vind MASSER af sko!

Læbestifts-test – altid nyttigt

Skjorter og nederdele under 500 kr – så kan vi næsten allesammen være med :-)

Den gode budget-stil fortsætter

Artikel med fokus på diagnosen Borderline. Har længe savnet, at et mode/kvinde-magasin satte fokus på denne sygdom, som desværre bliver mere og mere udbredt blandt både unge og ældre kvinder. Jeg har selv diagnosen, men er nu næsten symptom-fri efter mange år med god behandling og mere livs-erfaring.

– Så er det sagt :-)

Skriv et svar

