30DBC 26: Favorit band for tiden

Jeg har egentlig lidt med vilje udskudt denne, fordi jeg ikke rigtig aner hvad jeg skal skrive! Jeg elsker musik, og har mange favorit bands, men ikke ét, der er særligt oppe over andre lige pt. Jeg har perioder hvor jeg ikke rigtig magter at lære nyt musik at kende, eller i det hele taget at lytte til musik, på trods af jeg er stor musik-elsker, havde musik i gymnasiet, har gået til klaver, kor og spiller guitar, og gerne går til koncert. Men når jeg har mange ting oppe i hovedet, kan jeg ikke koble af, medmindre der er helt stille omkring mig, og så hjælper musik mig ikke. Nå – det blev en længere forklaring :-) I stedet kan jeg nævne mine alltime favorit bands i flæng; bands som har gjort det for mig de sidste mange år, og stadig er lige store for mig – Queen, Beatles, Oasis, Dave Matthews Band, Kashmir, Dizzy Mizz Lizzy, Kings of Convenience, Dúné, Hilltop Hoods, Bo Kaspers Orkester – og sikkert en hel del flere, jeg i skrivende stund ikke kan komme i tanke om… :-) Hermed vil jeg lukke ned for computeren, sige go’nat og ønske mine kære læsere en fantastisk dejlig weekend.

2 kommentarer

  1. Queen er helt sikkert også et af mine yndlingsband! Åh, hvad jeg ikke ville give for at komme til koncert med dem – desværre er det nok en tand for umuligt ;) Til gengæld har jeg set Oasis to gange.

    1. Øj ja – min far og jeg har også MANGE gange snakket om, hvor gerne vi ville til en Queen koncert!! Det er så brand ærgerligt, at hr. Freddie ikke er blandt os mere. Oasis ville jeg dog også gerne opleve live :-)

Skriv et svar

