30DBC 27: En samling du har

Åh ja – en samling jeg har! Jeg samler egentlig ikke decideret på noget, sådan helt hysterisk. Og så alligevel har jeg jo en stor samling af bl.a. tasker og dåser, og kan altid liiige bruge én til… Her på det sidste har jeg virkelig måtte skrue op for selvdiciplinen når jeg er faldet over en sød dåse på et marked eller i en butik, for jeg har virkelig ikke flere ting at putte i dem, eller steder at stille dem…! Her følgeret lille galleri af alle de fine dåser i mit hjem ;-)

 

One comment

  1. Ih, hvor er der bare mange fine dåser! :)

Skriv et svar

