Lilla lodtrækning

SÅ er der fundet en vinder af min konkurrence/Give Away – har netop holdt en lille, lilla lodtrækning, helt for mig selv ;-) Den heldige blev Christine, som har fået en mail med på vejen. Til alle jer der deltog og bakkede op om konkurrencen – et stort TAK herfra mig. Der var ialt 25 som prøvede lykken, og det er endnu det højeste antal jeg har været oppe på i mine konkurrencer. Husk at hold øjnene åbne, for lur mig om der nok ikke snart er endnu en gave på højkant :-)

4 kommentarer

  1. Neeeeeej jeg ligger jo ellers lige der forrest og klar til at vinde! Sørens også;)
    Tillykke til Christine med den flotte gave!:)

    1. Hehe :-D Jeg ville ønske I allesammen ku’ vinde, men så ville jeg skulle arbejde ret meget på højtryk med saks og ovn :P Men tak for den søde kommentar Lennie ;-)

  2. Sikke en fin håndskrift du har! :)

    1. Tak Stina – det var sødt skrevet :-)

Skriv et svar

