Tidsfordriv og nyt fo’tøj

Ak ja – kender I dét… man har været igang med en rigtig go’ bog, og pludselig er den slut, blot efter to dage, fordi den var så svært at ligge fra sig. Og selvom man kun læste den på de to, små dage, så føles det alligevel så tomt bagefter! Øv :-) Har netop færdiggjort læsningen af Helene Turstens seneste krimi – “Venter i mørket” – hendes niende bog om Irene Huss. Bogen var fantastisk spændene, men sluttede desværre meget brat, og jeg følte, at jeg manglede at få besvaret en masse spørgsmål. Jeg må på den igen med en ny krimi! Næste gang vil jeg kaste mig over Jussi Adler-Olsens trilogi om afdeling Q, og jeg har allerede første bind, “Kvinde i buret”, liggende på mit sengebord. Jeg elsker krimier!

Nå, men her til aften manglede der jo så lidt, fordi jeg var færdig med bogen. Så jeg fik i stedet lavet alle de bestillinger jeg har fået på øreringe den lille sidste uges tid, plus lidt ekstra. Jeg skulle jo også afprøve mit nye krympeplast i farver, men jeg har desværre endnu ingen resultater at vise jer. Den er lidt svær at greje, fordi begge overflader er blanke (på det hvide og det sorte er der hhv. en mat og en blank overflade), og derfor klistrer det uhyre nemt sammen i ovnen. Jeg har prøvet at hjælpe det lidt på vej ved at skille det ad når det begynde at folde sig for meget sammen, men det hjælper ikke rigtigt. Jeg skal have testet om graderne på ovnen skal være anderledes, eller hvad man evt. kan gøre. Det bliver dog ikke lige i aften :-) Men lidt ekstra fik jeg som sagt lavet – et par stjerner med et nyt stempel jeg skulle afprøve. Synes faktisk de er blevet meget fine. Nu ligger hele baduljen til tørre, efter jeg har limet smykkedelene på.

Til slut lige et billed af nogle skønne “herre” sko jeg faldt over i H&m i dag. Havde bestemt mig for at jeg skulle have sådan et par her til efteråret, og allerhelst i brun, og vupti, så var de der – til kun 179,- Haps!

4 kommentarer

  1. Du har da rigtig været aktiv :) Fine ting du har fået lavet :) Jeg elsker også krimier – helst af Mary Higgins-Clark, men tror jeg har læst dem alle indtil videre – de er meget spændende :)

    Søde sko, sådan nogle kan mine fødder bare ikke li’ mine ankel knogler (har glemt hvad de hedder) sidder for lavt og så får jeg vabler, æv. :)

    1. Tak søde Linda :-) Krimier er bare skønne! Har dog aldrig læst dem af Higgins-Clark, måske jeg skulle prøve! Indtil videre har jeg mest været til de svenske og norske :-) Øv med vabler, det gør altså nas :-S

  2. H&M er simpelthen fantastiske til at overraske – man falder altid over et eller andet musthave. Og skoene er virkelig flotte, det er et godt og billigt fund :)

    1. Margrete, du har helt ret :-) H&m er absolut også en favoritbutik her hos mig ;-)

Skriv et svar

