Finger-pynt

Håber I allesammen nyder jeres fredag aften :-) Min har været ganske rolig og hyggelig. Spiste lækker lasagne med min far, tog hjem og stenede lidt flimmer, og besluttede mig for at være lidt kreativ bagefter. Nu er jeg så småt på vej under dynen, men vil lige vise mit seneste forsøg frem. Har flere steder på nettet set fingerringe lavet i krympeplast, og besluttede mig for, at det måtte jeg selvfølgelig også prøve! Processen er ikke helt nem, da plasten skal tages ud mens den er varm (AV!), og derefter formes/rundes, f.eks. omkring en tusch, hvor en af dine egne fingerringe i forvejen passer omkring. Jeg lavede ringen i målene ca. 14 x 1,5, altså fra start (før jeg puttede det i ovnen), og stemplede motivet, men mulighederne for dekoration er jo uendelige :-) Reslutatet blev nogenlunde i betragtning af det var første gang, men skal lige arbejde lidt mere på hele rundings-processen.

3 kommentarer

  1. Jeg misunder din kreativitet! :) Eller i hvert fald at du gør noget ved det – så langt er jeg aldrig kommet:)

  2. julierindom · · Svar

    Super idé!

  3. Tak for jeres kommentarer :-) Ja, desværre kan jeg jo ikke prale af ophavsretten til idéen, men synes også den er ret go’!

Skriv et svar

