Ugens fund # 13

Det er så som så med blog-opdateringerne for tiden, men jeg har desværre en hel del at tænke på og ordne pt, så jeg håber I bærer over med mig. Lidt nyt fra uge 36 skal I i hvert fald ikke snydes for :-)

De snakkede bare sjovere og finere i 60’erne. I hvert fald i Anders And-bladene!

Søde kort fra Tiger – 3 stk 10 kr.

Vaskeægte panerede karbonader – nam :-)

Fødselsdagsgave til 30-årig fødselar-veninde

Hvad gaven indeholdt

– bl.a. et hjemmelavet biograf gavekort (klaptræ fra Tiger til 20 kr)

– og en Mumi-nøglering i eget design (krympeplast)

Fødselsdagskringle og masser af lagkage med flødeskum! Uhm

En vaskeægte flødebolle-bolle

Søde servietter med pildskadder

Lidt bleg og efterårsramt

Meget sødt og efterårs-overskuds-agtigt <3

Endelig – nu er der skønne solsikker på los altanos :-)

Tænk det skulle overgå mig! Hermed medlem af nyt fitnesscenter i byen :-)

5 kommentarer

  1. Ej hvor er det bare nogle knippelgode billeder! ;)

    Min blog-aktivitet er bestemt heller ikke helt optimal lige for tiden.. Men det skal der vel også være plads til en gang i mellem:)

    1. Hahaha – lige præcis – KNIPPELGODE! Det er simpelthen et klasse udtryk :-) Ja, indimellem må man jo lige dykke lidt ned i det virkelig liv også ;-) Hehe. Håber du er kommet dig ordentligt ovenpå lungebetændelsen!

      1. Hvor er du sød!
        Jeg ringede faktisk til min læge i dag, for jeg føler mig ikke helt rask og jeg stoppede på penicillinen i lørdags. Hun sagde, at så længe jeg ikke havde feber, burde jeg ikke være bekymret. Så det må jeg vel tage til mig :)

  2. Det er da nogle fine ting du har lavet, som gave :) Altid sjovere med noget personligt :)

    1. Tak Linda :-) det synes jeg nemlig også. Og så kan man jo supplere det hele lidt.

Skriv et svar

