Et vaskeægte fejlkøb (og dog)

Jeg har begået noget virkelig sjovt – synes jeg i hvert fald selv! Jeg har først lige opdaget det nu. For et par dage siden var jeg i H&m og forkæle mig selv lidt med noget af overskuddet fra min smykke-indtjening. Ikke fordi jeg sådan tjener de svimlende summer, men lidt har jo også ret :-) Jeg fandt bl.a. et par skønne skjortebluser; den ene havde jeg allerede forelsket mig i fra det nye katalog. Den anden havde jeg sjovt nok slet ikke lagt mærke til (og grunden skal jeg snart berette om, for det var jo så faktisk slet ikke så underligt endda!), men faldt for den med det samme. Her til aften vil jeg så vise jer mine fund, og tuner ind på H&m online for at finde billeder af det jeg har købt. Og nu forstår jeg bedre at bluse nr. 2 har gået min næse forbi i kataloget, for det er simpelthen en MAMA-model ;-) Haha. Synes måske den var lige vid nok da jeg prøvede den i aftes, men det tænkte jeg nu ikke nærmere over, kan jo godt li’ tingene lidt oversize… Og jeg beholder den nu altså til trods for at det er en gravid model, for ligegyldigt hvad, er den vældig yndig ;-) Men jeg morer mig nu alligevel lidt! Har I læsere mon før begået samme “brøler”, eller måske helt bevidst købt noget fedt i MAMA-afdelingen, vel vidende I altså ikke ventede jer? :-) Hører gerne en god historie eller to! Fandt desuden også et dejligt tube-halstørklæde til kun 79 kr. Bluse 1 måtte jeg slippe 99 kr. for, mens den gravide model stod til 199 kr. ;-) Ønsker jer alle en rigtig dejlig weekend, og håber jeg kunne give jer et smil på læben her fredag aften med et vaskeægte fejlkøb!

 

11 kommentarer

  1. Hej den midt bluse har jeg bestillede jeg overvejer at gå ind og købe den men den er ikke til mama men til store piger så overvejer det lidt (: Elsker skjorter og h&m har så meget godt men sødetse ven dine ugler kan du få om en uge hvis du sender mig din adresse til min mail… Knus Lise

    1. Den jeg har købt er til Mama – det står også på mærket i nakken ;-) Men den er nu ikke særlig gravid-agtig, højst lidt oversize. Mht. min adresse, så mailede jeg den allerede for over en måned siden :-) Men jeg kan godt gøre det igen, vil jo meget gerne have uglerne snarest… :-) Kh

      1. Ja bare send mig en mail med dem så sender jeg dem snart…

  2. Haha, det er altid så underholdende, sådan noget… :) Men ja, jeg har bevidst købt en tunika (også i H&M) i MAMA, helt gennemtænkt. Det var en på tilbud og den var bare så fin… og så var der jo plads til min numse i den, så det var win-win. ;) Må dog også indrømme, at jeg pillede MAMA mærket ud af den, for ikke at forvirre nogen. :)

    Elsker bare de tørklæder der, de er rigtig fede og så blæser de ikke af i efterårsvinden ;)

    1. Hihi. Jamen godt jeg ikke er den eneste så!! :D Synes også tube-tørklæderne er fantastiske. Har ét fra sidste år også, men det er blevet helt enormt udvidet, så overvejer om det skal en tur i vaskemaskinen.

  3. kom også engang hjem med en fed trøje fra mama tænkte bare fuck jeg er dum hehe den daværende fyr blev lidt forskrækket, wunder why? ;) returnere det fik en anden hehe

    1. Hihi. Fedt :D Det er nu meget sjovt. Synes tit de har nogle fede ting i både plus size og mama afdelingerne, hvor jeg kan blive helt ærgerlig over de ikke laves i andre størrelser også :-) Men så er der selvf. så meget andet godt at vælge imellem, skal man huske på.

  4. Hehe – jeg har ikke lavet det nummer, men til gengæld overvejede jeg seriøst at hamstre ventetøj fra kataloget, fordi der var så meget fint og lækkert. Og nej, jeg er ikke gravid og har bestemt heller ingen planer om at blive det lige foreløbig!:o)

  5. Jeg har lidt gravidtøj som jeg stadigvæk bruger fra dengang jeg var gravid og har da også købt lidt siden. Men jeg ligner dog lidt en som er gravid -.-‘

    Så nej du er ikke den eneste^^

  6. Jeg er virkelig, virkelig glad for, at det blandt jer læsere åbenbart mere er reglen end undtagelsen også at købe ventetøj, selvom I ikke venter jer ;-) Haha. Fedt!!! Jeg vil indvie min nye gravid-bluse i morgen :D

    1. andre folk kan jo ikke se om den er til gravide eller ej

Skriv et svar

