Ugens fund # 15

Uge 38 har desværre ikke budt på noget videre sindsoprivende for mit vedkommende, så det er ikke de store sager jeg har at dele med jer, men I skal selvfølgelig ikke snydes for det der er :-) Ugen har været præget af sygdom og alene-tid samt kedelige, praktiske gøremål, som jo indimellem skal til. Weekenden har været ganske afslappet med en alkohol-fri bytur, lidt frisk luft og ellers en masse godt TV!

Tandoori-kylling/ris ret til mit sunde jeg (som af og til popper frem, det sker dog ikke så ofte som det nok burde).

En god veninde ønskede sig små, sorte stjerner til ørerne – og så måtte jeg jo se hvad jeg kunne gøre med mit mirakelplast ;-)

Så kom “sladderspalte”-bogstaverne fra Tiger endelig op på køleskabet. Det tog lidt tid!

<3

Farmor og lille Line i TV

Dyreprint holder stadigvæk, også på fusserne :-)

Udsigt til Torvet fra min lejlighed, hvor der lørdag formiddag foregik en slags gade-total-teater. De medvirkende kom med nogle meget mystiske lyde og bevægelser…

I weekenden må man godt. Især når det er vegetarisk og økologisk :-)

Mine øreringe in action – dejligt at se de spreder glæde :-)

 

2 kommentarer

  1. Uhh, de er så sjove de magnetbogstaver… mine er heller ikke kommet ‘ud’ endnu… :) og nam nam, det kyllinge-halløj ser da ret lækkert ud ;)

    1. Uhm ja, det smagte også vældig godt :D

Skriv et svar

