En modedrøm

Selvom det er lige i sidste øjeblik, har jeg besluttet mig for at kaste mig over Trendsales’ konkurrence, hvor du kan vinde din modedrøm. Da der skal stemmes på indlæggene, er jeg desværre nok for sent ude – konkurrencen slutter her d. 30. – men nu gir’ jeg det alligevel et forsøg :-) Jeg håber du vil tune forbi min modedrøm HER (det kræver at du trykker “synes godt om” Trendsales på Facebook – bare følg instrukserne), og afgive din stemme hvis du synes om den – så deltager du også selv i konkurrencen om et gavekort på 1000 kr :-) På forhånd tusind tak.

2 kommentarer

  1. Held og lykke, du har lige fået min stemme også ;)

    1. Tusind tak søde Linda :-)

Skriv et svar

