Torsdags-høst

Jeg skal ellers love for det er blevet efterår. Mon ikke det er tilfældet over stort set hele landet? Her på Sydfyn har det rusket og regnet godt hele torsdagen. Det er både hyggeligt og træls på én gang synes jeg… :-) Så længe man kan putte i sin lejlighed med gode bøger, tv og lidt dejligt at spise, mens man følger vejrfænomenerne fra sine vinduer, er det jo egentlig okay. Men ligeså snart man skal til at iføre sig både vinterjakke, gummistøvler, tørklæde osv. for bare at smutte på job, der kun ligger 7 min væk, og man samtidig er ved at blive blæst omkuld på hvert et gadehjørne, og ens pandehår krøller sammen pga. fugtigheden.. så er det ikke så rart mere… ;-)

På vej hjem fra job søgte jeg ly i byens storcenter, hvor jeg gjorde et par billige og fine fund. Da jeg kom hjem lå det nye MONKI-katalog og smilede til mig i postkassen, jubii! Kataloget sætter bl.a. lidt fokus på halloween med en gør-det-selv-guide til spøgelses-spejl og R.I.P.-kager, elsker det :-)

Monki-katalog, Futurama DVD til 50 kr. i Stereostudio og små lysestager fra Tiger til 2 for 10 kr.

6 kommentarer

  1. koster monki bladet noget?

  2. Laver Monki et katalog, se der lærte jeg også noget i dag! Jeg har det lidt svært med deres tøj, men måske kataloget kan give mig fin inspiration :) Her i Odense har det også bare været rigtig efterårsagtigt! Jeg har siddet inde hele dagen og var kun en smut i postkassen med en gave til min kusine.

    Forresten, så har jeg min første give away kørende, så hvis du har lyst kan du jo tage forbi og deltage?

  3. Hej :-)

    Ja, vejret er vist gældende over hele landet, det er sørme blevet efterår… :-) Monki bladet er gratis, og kan tilmeldes på deres hjemmeside.
    Jeg må straks ind og titte på give away’en!! :D

  4. Det er virkelig også blevet efterår herovre! Sådan fra den ene dag til den anden, og det bliver koldere og koldere – i går aftes da jeg kørte hjem fra en veninde, ærgrede jeg mig næsten over jeg ikke havde haft vanter med. Men jeg kan godt lide de kolde årstider :)

    Jeg ville så gerne deltage i din giveaway, for de er godt nok fine! Der er bare det problem, at jeg ikke er helt sikker på om jeg stadig har hul i ørene, så det er måske lidt unfair over for dem der helt sikkert ville kunne bruge dem:) Jeg venter med spænding på næste, hvor jeg også kan være med! (- som jeg håber kommer, hehe)

    1. Ej hvor pinligt, det er jo slet ikke dig der har den giveaway, haha.. Det var jeg ellers helt sikker på. Dér havde det måske været smart at læse min kommentarer igennem, i stedet for at stole på hukommelse. Flot, Stina.

  5. Hahaha :D Det er så i orden, søde Stina ;-) Men jeg tror faktisk snart jeg holder en igen, så du er bare i god tid :-P

Skriv et svar

