PAKKELEG!

Endelig var jeg heldig og faldt over en pakkeleg HER, hvor jeg kunne nå at være med :-) Det er første gang jeg prøver det, så har været ret spændt! I dag modtog jeg min første pakke, og jeg er helt overvældet over alt det fine Julie havde sendt til mig – se bare her:

Pakken indeholdt flg.:

  • Forskellige papir-ark med fine prints
  • Laminerede papirs-stjerner
  • 2 stjerne-armbånd
  • Hårspænder pyntet med papir
  • Hårspænder til eget forbrug/som man selv kan dekorere
  • Lamineret papirs-ugle
  • Broche med ugle i fimo-ler
  • Hæklet ugle-nøglering

Ih, for en fin goodie-bag siger jeg bare – og mig som er så glad for ugler og stjerner, man skulle tro Julie kendte mig personligt :-) Jeg glæder mig til at tage tingene med mig til min nye lejlighed, og hænge stjernerne og uglen på mit køleskab. Ugle-nøgleringen skal i brug med det samme! Tusind tak til Julie for den fine pakke; nu skal jeg snart sende én retur til hende. Du kan også lege med, og jeg håber du er frisk på det :-) Reglerne er simple – de to første der skriver en kommentar til dette indlæg om at de gerne vil deltage, er med. I får herefter min mail, så I kan sende mig jeres adresser. Når jeg har modtaget adresserne, sender jeg en pakke til jer hver, og når I har modtaget pakkerne, skal I sende en pakke hver retur til mig, og lade legen gå videre på jeres blog. På den måde modtager man ialt tre pakker. Legen er endnu mere ideel og hyggelig lige nu, fordi det snart er jul – håber I vil deltage! :-)

Inden jeg runder af vil jeg lige vise jer et fund jeg netop har gjort i en lokal genbrugs. 20 kr. for denne specielle kuverttaske i en slags imiteret skind og plastic. Den matcher perfekt til en nederdel jeg for nylig har købt i Vero Moda ( 100 kr. – fåes også i sort og rød).

 

 

13 kommentarer

  1. Hihi – den taske kiggede jeg på den anden dag… Hvor pudsigt…
    Men fine fund… :)

  2. Jeg vil helt vildt gerne lege med i pakkelegen.. skriver jeg det rigtige sted og er jeg hurtigt nok? Min mail er sarahauge@yahoo.dk… ihh jeg håber jeg er med.

    1. Jeps – du har fat i det rigtige, skønt du vil lege med! :D Send mig din adresse på line_cecilie105@forum.dk, så sender jeg en pakke afsted til dig, hvorefter du skal sende en retur til mig og poste pakkelegen på din blog :-)

  3. jeg vil være med!

  4. Super I vil være med piger – jeg har modtaget jeres adresser på mailen, og sender jeres pakker snarest :-)

  5. Hvor er den også fin, ugle-nøgleringen!:o)
    Lækker pakke!

  6. Ej en sød idé. Det har jeg aldrig hørt om før. Jeg vil også være med!! :-)

    1. Det er desværre for sent i denne omgang, da der kun er plads til 2 og de 2 allerede har meldt sig – men du kan jo evt. selv starte en? :-)

  7. WAAAAAAAAAUW tusinde tak for pakken, den er bare så fin. Jeg har ventet i spænding, og jeg blev så glad og overrasket. Nu skal jeg lige sætte en pakke sammen til dig, håber jeg kan gøre det lige så fint :-)
    Men endnu engang tusinde tak. Jeg har nu udskrevet pakkelegen på min blog.
    Mange hilsner Sara

    1. Hvor dejligt at høre pakken faldt i din smag!! :-) Glæder mig til at se hvad du finder på :-)
      Kh Line Cecilie

  8. Kære Line. Så er din pakke afsendt. Glæder mig til at høre om du kan lide den. Mange hilsner Sara.

    1. Det lyder rigtig spændene, glæder mig meget til at modtage! :-)

  9. […] er længe siden jeg sidst har været med i en pakkeleg her i blogland, så derfor har jeg bestemt mig for selv at starte én op. Det foregår således, at […]

Skriv et svar

