Fødselsdagsweekend FTW

Lige nu er jeg ganske træt og lykkelig ovenpå en veloverstået weekend, hvor jeg har fejret mit 26. år. Jeg var så heldig at have fødselsdag fredag d. 11.11.11, og dagen blev brugt i selskab med min dejlige familie. Jeg var hjemme hos mine forældre det meste af dagen, og til frokost kom min morfar og bror forbi til højtbelagt smørrebrød af den bedste slags :-) Om aftenen fik jeg et par af mine livretter, nemlig andesteg og medister, og så slappede jeg af foran tv’et med de gamle indtil kl. ca. midnat ;-) Ganske stille og roligt, og lige som det skulle være!

Lørdag blev en del mere travl, da jeg skulle have 6 veninder på besøg i mit hjem til eftermiddags-hygge med kage, boller, kakao og hvad der ellers hører sig til. Nogle af pigerne blev hele dagen ud, og vi bestilte take-away ud på aftenen, og tog en tur i byen. Det var en helt fantastisk dag med mine næreste veninder, hvor alting faldt i hak og alle hyggede sig gevaldigt. Vi fik grinet, danset, vendt verdenssituationen, hørt musik, set billeder og ædt os halvt fordærvede. Jeg kan ikke mindes at have haft så dejlig en weekend længe, og i skrivende stund føler jeg mig utrolig heldig! Livet er sgu ikke det værste man har. Jeg fik en hel masse skønne gaver, det var nærmest overvældende, og bestemt ikke noget jeg havde regnet med. Jeg kan bl.a. nævne gavekort til tatovering, koncert-billet til Magtens Korridorer, FUSION spisebord + stole fra Ikea (fundet brugt i flot stand til en rigtig god pris), et spejl, et strikket pandebånd i karrygul, køkken-ting, lækker olie til håret, Ikea-gavekort, “Wreck this journal”-dagbog, blomster og en hel del andet godt. Gaverne får I billeder af én af de nærmeste dage, indtil videre må I “nøjes” med lidt stemningsbilleder fra fredag og lørdag :-)

6 kommentarer

  1. Kærlighed…

    1. All you need is love..!

  2. Super hyggeligt ;)

    1. Det var det i hvert fald – dejligt du var med! :-)

Skriv et svar

