Ugens fund # 21

Uge 45 var især præget af fødselsdag og begyndende flytte-stress, men der blev også tid til en smule træning, familie-hygge og besøg af en veninde fra Kbh. Her lidt stemningsbilleder fra ugen der gik:

Efterår på Sydfyn

En gavmild sjæl har tænkt på byens beboere – te, anyone?

Ganske uundværligt kassettebånd her til jul!

På tide at anskaffe sig nye gummistøvler – knap et halvt år holdt de (billigt bras…)

En rigtig putte-tyksak

Hemmeligheder og overraskelser pakket og klar til dem jeg leger pakkeleg med :-) Julie, Sara og Elisabeth – glæd jer!

4 kommentarer

  1. uhhh jeg kender en der glæder sig :-) Miiiiiiiiig!

    1. ;-) Sådan skal det være!

  2. Mange gange forsinket tillykke med fødselsdagen! Jeg har ikke været så meget rundt i blogland her på det sidste (essayskrivning = :( ), så det er helt gået forbi mig!
    Men hvad jeg kan læse mig frem til, lyder det som om du havde nogle gode fødselsdags-dage :)
    Og sikke fine gaver! ..nu glæder jeg mig helt til jul, haha.

    1. Tusind tak Stina! :-) Jeg er også super glad for alt det fine jeg har fået. Håber det er gået godt med dit essay :-)

Skriv et svar

