JUL + mode-halløj

Den opmærksomme læse vil nok bemærke en lille ændring i bloggens design. Det er såmænd fordi julen står for døren, men da der allerede hænger gran og lyskæder i gaderne (i hvert fald her hvor jeg bor) og reklamerne bugner af tilbud på julepynt og chokolade-julekalendere, er det nok ikke gået jeres næse forbi :-) Jeg hører til dem der E-L-S-K-E-R julen, og jeg har ikke noget imod den allerede starter i november. Jeg synes det er SÅ hyggeligt, og som lille lavede jeg allerede julekalendere i juli måned, så de var klar til alle dem jeg kunne prakke dem på i december ;-) Jeg elsker at jule-shoppe, jeg elsker at pynte op, jeg elsker at tænde mit kalenderlys hver dag, jeg elsker at give gaver (det er nu heller ikke værst at få!), jeg elsker julemarkeder, jeg elsker jule-tv og jeg elsker julemad! Jeg håber aldrig jeg vokser fra det, men nu hvor jeg er fyldt 26 og min glæde ved julen stadig er den samme som for 15 år siden, tror jeg det egentlig ikke. Dog er det en anelse sværere for mig helt at komme i den rette julestemning, men det er jo nok noget som hører sig alderen til, trods alt. Magien er forsvundet en anelse, men hvert år gør jeg alt hvad jeg kan for at genfinde den :-) Derfor vil I nu, via det nye design, blive mindet om julen hver gang i smutter forbi min blog, og det varer ved lige indtil nytår er overstået – det lover jeg! ;-)

Til aften var min mor og jeg til Modeshow i den lokale Fitness DK hvor min mor træner. Billetterne kostede 20 kr, og for dem fik vi en lille goodiebag, en modeopvisning med tøj fra den lokale butik Komtessen (der fører mærker som bl.a. Cream, Armani, Stella Nova, Napapijri, Tuznelda Bloch, Milestone Skind og Saint Tropez), konkurrencer med mulighed for at vinde ting fra Fitness DK, Komtessen samt hårprodukter fra den lokale Frisør Klipoteket (jeg var desværre ikke blandt de heldige) med mere. Det var en hyggelig aften, en anelse rodet og uorganiseret, men nu gav vi jo heller ikke alverden for entré, så det var til at se igennem fingre med. Jeg fik da lidt inspiration til juleønskerne, bl.a. et par fede bukser/leggins fra Cream, og en oversize strik fra Saint Tropez.

Min søde og smukke mutti :-)

Lidt hapserier til aftenens show

Hvad goodiebag’en gemte – bl.a. 10% rabat til Klipoteket, 15% rabat på en valgfri vare i Komtessen, tilbud på træning i Fitness DK og lidt forskellige vareprøver

Oversize strik fra Saint Tropez til 399 kr. Fåes i flere farver, og er enkelte steder på nettet sat ned i pris.

Cream “Stage Dive Leggins” til 400 kr., fåes i flere farver

3 kommentarer

  1. ejh hvor er din blog blevet fin!!!! jeg kan ikke selv skifte header og baggrund da de er lavet i koder :/ så skal fedte / betale mig til jule design :p

    1. Tak.. :-) Hehe… så må du igang med at finde en der skylder dig en tjeneste og som samtidig kan hitte ud af koderne ;-)

  2. julierindom · · Svar

    Hej Line Cecilie.
    Tusind tak for din fine pakke ;) Har lavet et blog indlæg om det.
    Julie

Skriv et svar

