Flere pakker!

I dag modtog jeg den sidste pakke i min omgang af Pakkelegen. Det har været virkelig sjovt og inspirerende at deltage, og jeg har modtaget så mange fine ting! De piger som har sendt mig pakker, er utrolig kreative og dygtige :-) Fra Elisabeth modtog jeg for nogle dage siden disse lækre sager:

Skønne, hæklede lapper, en halskæde, kosttilskud og en gavepose fra Sæbeværkstedet –

– som indeholdt en lækker sæbe, kropsolie og ler til f.eks. ansigtsmaske. Wellness til en fri-dag, hvor jeg rigtig skal forkæle mig selv :-) Skønt!!

I dag lå der endnu en pakke og ventede i min postkasse, den var fra Sara, som havde valgt at køre et fantastisk sort/hvid tema. Pakken indeholdt et sødt brev, julestjerner, pailletter, perler, klistermærker, en halskæde, et sødt kort, bånd med klaver-motiv, mønstret papir, julepynt med kronhjort i porcelæn og hendes egne cool tegninger på både kort og magnet. Jeg kan anbefale jer at lægge vejen forbi hendes blog, hvor hun bl.a. sælger sine seje tegninger – de er virkelig flotte og imponerende.

Nu kan jeg også godt afsløre hvad jeg pakkede ned og sendte til Julie, Elisabeth og Sara :-) Der var bl.a. kort med kuvert fra House Doctor, papirslommetørklæder fra Rice og Tiger, glansbilleder, klistermærker, træ-klemmer med søde figurer, silkepapir, papir med print, små blokke, perler, en refleks og hjemmelavede stjerne-øreringe i krympeplast. Jeg håber pakkerne har gjort lykke rundt omkring i landet; jeg er i hvert fald meget glad for det jeg har modtaget, og er helt klart frisk på at lege med igen en anden gang :-)

2 kommentarer

  1. Kære Line Cecilie
    Sikke en hyggelig blog du har! Har brugt en time på at læse mange af dine meget spændende indlæg :-)
    Jeg er selv blogger gennem 4 år og har lige oprettet en ny blog, som jeg syntes fortjener nogle følger! Det kunne være fedt hvis du gad følge :-)
    http://theothersideofmyeyes.blogspot.com/

    Sanne

    1. Hej Sanne,
      tusind tak for din rigtig søde kommentar :-) Jeg vil helt sikkert tage en tur forbi din blog.
      Kh Line Cecilie

Skriv et svar

