Ugens Fund # 23 (nu med jul)

Uge 51 gik super hurtigt – de sidste julegaver skulle ordnes, og der var godt brug for min hjælp hjemme hos “de gamle” pga. min fars rygskade. Har været virkelig træt, men havde på trods af dette en rigtig skøn jul. Vi var bare mine forældre, min bror, min morfar og jeg. Alt var som det plejer at være – med både and, flæskesteg og medister på menuen (for ikke at nævne de brune kartofler, almindelige kartofler, franske kartofler, røskålen og brun sovs), NØJ hvor blev jeg mæt, endnu en gang! Min mor fik mandlen og vandt min mandelgave, som var Bezzerwizzer i lommeudgave. Der blev danset en smule om juletræet trods min fars ømme ryg og min morfars trætte ben, og så fik vi skønne gave, og sluttede af med kaffe/slik-bord. Traditionelt og hyggeligt :-) Jeg fik rigtig fine ting, men har ikke fået dem med mig hjem endnu da mine forældre pt. er uden bil, så derfor kan jeg endnu ikke viser jer billeder. Det må I ha’ til gode :-) Dog skal I ikke snydes for lidt snapshots fra ugen der gik, og i særdeleshed juleaften selvfølgelig.

Humøret tog et lille dyk i uge 51, så jeg valgte at forkæle mig selv med noget der stensikkert altid gir’ mig et smil på læben… :-)

Mine sirligt indpakkede julegaver til venner og familie :-)

Glæder mig meget til endelig at få afprøvet om Yoga er min kop te!

Jeg står gerne for borddækningen juleaften

Vores lille, tykke træ

Nu med lys og gaver… :-)

Fik bl.a. dette skønne billed i gave (samt ét til med en ko og teksten “Alder har ingen betydning medmindre man er en ost”. Jeg elsker dem!)

“Lænkehunden den får dobbelt sul, den skal også vide det er jul – jul jul jul jul jul jul, den skal også vide deeet er JUL” <3

Absolut fine kandidater til nytårshatten ;-)

One comment

  1. haha sikke dog nogen sjove hatte de finder på i år (:

Skriv et svar

