Happy New Ear

– eller bare godt nytår. Er det ikke på tide med en nytårs-update? Det tror jeg. Jeg kan ligeså godt være ærlig. Starten på mit 2012 har ikke været en dans på roser. Det har hovedsageligt heddet seng, dyne, Simpsons, mor og far, sms’er og en hel masse tanker, som der slet ikke rigtig var plads til i mit forholdsvis lille hoved (f.eks. havde jeg det andetmindste mål, da der skulle tages mål til studenterhuerne). Men nu er det som om jeg aner et lys et sted derude, en lille snert af energi og overskud som varmer min krop. For jeg har heldigvis dejlige mennesker omkring mig. Venner og veninder som finder sig i desperate sms’er og altid er klar med opmuntrende ord. Familie som står klar med trøst og mad og hjælp til det praktiske, når overskuddet svigter. Og så selvfølgelig Simpsons :-)

Min nytårsaften var ellers dejlig. Det blev “bare” en veninde og jeg til et lækkert, hjemme-kokkereret måltid mad, en masse bordbomber og knaldperler samt dans til det dejligste hiphop. Natten sluttede i byen med en masse venner og bekendte, og nu er mit ansigt vendt mod 2012 og alt det gode og spændene, der forhåbentligt venter mig her. Jeg arbejder lige nu på et blog indlæg om året der gik 2011, men det er lidt mere omfattende end ventet, så det kommer først op om et par dage. Indtil da kan I kigge lidt billeder og læse lidt ord om min nytårsaften :-)

Sif fejrede nytår helt fra formiddagen

Intet mindre end den røde løber var rullet ud for mig hos min søde veninde :-)

Man behøver ikke spise torsk nytårsaften, og man behøver heller ikke en 3-retters menu.. lækker mørbrad + sovs fra Jensens med bagekartofler og grøntsager kan også gøre det.

Mmm..

Det sagde BANG mange gange. Vi har nok affyret minimum 9-10 bordbomber og en hel masse andet knald-halløj!

Godt nytår :-)

2 kommentarer

  1. Jesper · · Svar

    Ser hyggeligt ud! Trist at høre med din ven, det er aldrig sjovt :( Jeg har selv prøvet det en gang (no pun intended :P)

    1. Tak Jesper ;-) Nej – den slags vil man helst være foruden, men hører desværre nok livet til. Rigtig godt nytår til dig, og tak for sidst!

      Kh :-)

Skriv et svar

