Korea-post

Ih.. I dag, da jeg åbnede min postkasse, lå en spændt ventet pakke til mig, sendt hele vejen fra det mystiske Korea-land. Jeg troede faktisk der ville gå en rum længere tid før jeg modtog, så jeg blev ret overrasket. Det var min fine “Hello Diary”-kalender i sart pink, og jeg tror jeg vil lade flg. billeder tale for sig selv :-)

Jeg har brugt lidt tid i dag på at få indskrevet fødselsdage og den slags, samt få fulgt op på min januar måned, og tilføjet fremtidige arrangementer, så nu har jeg helt styr på år 2012 :-) Hvis kalenderen her også har vækket sin nysgerrighed og sympati, kan jeg anbefale dig at kigge forbi http://stores.ebay.com/Mays-choice – god torsdag aften til jer der læste med :-)

9 kommentarer

  1. waaaaauw aldrig har jeg været så jaloux

    1. Hehe ;-) Åh, du kan også tro den allerede er mig et kært, kært eje! Ville ønske der var meget mere jeg kunne skrive ind i den lige nu! :-) Du må bestille dig en. Den var ikke så dyr, taget i betragtning af den skulle sendes helt fra Korea. Ikke engang 200 kr så vidt jeg husker :-)

  2. Så det er både en dagbog og en kalender? :)

    1. Jeg tror man kan bruge den lidt som man har lyst til :-) Den er inddelt i måneder og dage, men man skal selv skrive datoerne ind. Felterne er jo lidt små sådan til dagbogsbrug, men der er linjerede sider bagerst.

  3. Den er sød! Jeg elsker sådan nogle ting! Desværre er jeg bare blevet virkelig dårlig til at bruge kalendere, så det ville nok være lidt spild af penge for mit vedkommende :)

    1. Åh, jeg kan simpelthen ikke leve uden en kalender :-) Bliver så forvirret og rodet når jeg ikke har et dateret sted at skrive alle mine gøremål ned ;-) Har lige været inde på din blog og forsøgt at kommentere igen; denne gang kan jeg godt komme ind til kommentarfeltet, men jeg kan ikke skrive noget i det – siden går bare i stå igen :-(

  4. Åh den er da godt nok sød

  5. […] på eBay for at finde min nye kalender, og jeg faldt over skønheden på billedet ovenover. Ligesom sidste år er kalenderen fra Sydkorea; de kan et eller andet der lige falder i min smag! Jeg gav ca. 28$ (155 […]

Skriv et svar

