Gul tirsdag

Så tager vi fat på farverne :-) Hermed lidt gule snapshots fra mit hjem:

Min elskede gule lampe som jeg fik i 25-års fødselsdagsgave. Still like it A LOT :-)

Skøn, gul, meget lille æske (med blomsterprint selvfølgelig).

Min fine køkkenvægt som er et kært loppefund.

Endnu et loppefund – karrygul kande

Fransk dåse, gave fra veninde

Ny, gul urtepotte i metal, som skal pynte på altanen til forår og sommer

Meget neon-gul vandkande

Mit fine æggeur som både min veninde og jeg forelskede os i på et loppemarked. Hun fik det, men solgte det sidenhen til mig, og det er jeg stadig meget taknemmelig for :-)

Skøn lysestage fra Tiger

Gult print på hygge-tæppet :-)

Vi ses i morgen til en portion grøn farve! Godnat.

3 kommentarer

  1. Ih hvor nogle søde ting du har i gul. Sikke en sød leg du har gang i.. glæder mig til at se flere farver.

    1. Tak ;-) Ja, det er egentlig meget sjovt – du ku’ da gi’ det et forsøg selv :-)

  2. Jeg ELSKER lampen! Resten af tingene kan jeg også godt lide, men lampen, haha, den er virkelig fed:)

Skriv et svar

