Ugens fund # 25 – og en lille udfordring

Uge 3 gik sin gang med et kedeligt efterås-lignende vejr, der pludselig slog over i smuk, klar frost og høj sol. Endelig er det rigtig vinter, og jeg håber og tror på vi når at få os lidt sne på Sydfyn alligevel :-) Jeg brugte tiden på familien, kreative sysler, fredag var jeg i bio med en veninde og se anbefalelsesværdige “Undskyld jeg forstyrrer” (finurlig, skæv og med skønt soundtrack), lørdag stod den på en ordentlig omgang privat-fest som man (jeg) husker det fra teenage-dagene, og ellers? Tja.. en hel del tv, vasketøj, wordfeud og internet-tid.. :-)

Min mor fandt dette skønne RICHS-album til mig i en lokal genbrugs, med sirligt samlede og indsatte billeder af de kære dyr :-)

Har haft stor glæde af dette udsalgsfund – armbånd med sculls fra Just Access, sat ned fra 100,- til den nette sum af 40 kr. Jeg elsker det!

En frostklar morgen på Svendborg Havn fra min lejlighed på 3. sal

Flere udsalgsfund – denne gang fra www.norhjem.dk. Glæder mig til forår, så nisse-faklerne kan komme til sin ret i mine farvede blomsterkrukker :-) Den fine æske bruger jeg til opbevaring af farveblyanter, tuscher m.m.

..og en æske i samme model bruger jeg på badeværelset til smykker, vatpinde, briller etc.

Inden jeg runder af, vil jeg lige indvie jer i en lille udfordring jeg har givet mig selv. Den lyder som følgende:

“Udfordring omhandlende farver. For hver dag i den kommende uge, skal der findes farver i hjemmet.

Mandag: Rød
Tirsdag: Gul
Onsdag: grøn
Torsdag: blå
Fredag: Lilla
Lørdag: Brun
Søndag: Orange

Billeder på din blog af små detaljer eller andet i hjemmet, der svarer til den farve der er “dagens farve”.

Jeg har tænkt mig at starte i dag, så i aften vil bloggen lyse gul. Jeg tænker at det er en god kombination af min glæde ved at tage billeder af alt og ingenting(!), og samtidig kan I få et lille indblik i mit hjem, som jeg ved nogle af jer tidligere har efterspurgt her og på Facebook :-) Så tun ind på bloggen igen i aften – vi ses!

2 kommentarer

  1. Det lyder da som en hyggelig idé, måske jeg hopper med en gang imellem :)

Skriv et svar

