Ugens Fund # 27

Her et lille tilbageblik på uge 7 i få ord og billeder. Mine uger er som før nævnt ret ens for tiden da jeg går og venter på at komme i job igen (en lille måneds ferie er okay og sjov og ballade, men snart 3 måneder er altså dødens pølse), men lidt skete der da trods alt, bl.a. live musik fredag med det lokale “Lame Band”, gåture i den smukke og kolde natur, svømning og et par lækre butiksfund :-)

Sydfynsk natur

Selvklæbende skumbogstaver fra Tiger til en tier – fåes i forskellige farver

Brugte et par af dem til lidt hygge ved kradsetræet –

– men ak, her fik de ikke lov at sidde ret længe. Åbenbart er de utroligt sjove at kratte ned for små kattepoter og lækre, klistrede at tygge igennem med små kattebisser ;-) Suk!

…og her har vi synderen, som i denne uge også fik tildelt et dejligt nyt legetøj på trods af sin uopdragenhed. Nemlig en fantastisk skotøjsæske ;-)

Jeg længes efter forår, så nu har jeg plantet bassilikum og purløg i mit køkkenvindue i håb om snart at se noget spirre og gro..

…og pyntet med forårsvenlige fluesvampe – så forår, nu kan du godt komme!

Denne skønnert holdt parkeret foran min bygning i weekenden <3

6 kommentarer

  1. jamen intet af det her ser jo dårligt ud. eller jo, det skulle da så lige være billede nummer 2 af de skumbogstaver, dér. men sådan er det jo med de små missebørn. din kat ser rigtig nuttet ud. det må du lige hilse den og sige ;)

    1. Jeg skulle hilse fra den lille fræksak og sige tak ;-)

  2. Man bliver helt i forårs humør^^

    1. Det er jeg glad for! :-) det skal blive skønt med noget forår, SNART forhåbentlig… ;-)

  3. christina · · Svar

    haha bøllemis!

    1. SÅ meget bøllemis…! :D

Skriv et svar

