Photo Challenge dag 4 // Yndlingsfarve + en spændende nyhed!

Min yndlingsfarve skifter nærmest som vejret :-) Pt er jeg ret glad for blå, især marineblå, da den i tøjvalg står godt til min hårfarve og er nem at sammensætte med andre farver. Og så er der jo min nye, blå guitar, som allerede er mig et meget kært eje!

Nu til en spændene nyhed jeg har glædet mig til at dele med jer! Kender I www.coolstuff.dk? Et dansk site som sælger sjove, finurlige og anderledes gadgets i alle mulige afstøbninger. De søger løbende bloggere de kan samarbejde med, og som kan teste deres forskellige sager. Jeg tænkte jeg ville gi’ det et skud, og sendte dem en mail med info om Fantastiske Fund. I dag fik jeg en positiv mail tilbage – de har sagt ja til et samarbejde, og jeg har fået tildelt mit første gavekort som jeg kan brænde af derinde på lige hvad jeg har lyst til, så længe jeg deler oplevelsen med jer, kære læsere :-) I kan tro jeg glæder mig til at komme igang, og både CoolStuff og jeg er spændte på jeres respons! Jeg har allerede et par sjove gadgets i kikkerten, så holdt øje med bloggen i den nærmeste fremtid :-) :-) Rigtig god weekend derude!

CoolStuff - de sejeste dimser, gaver og gadgets!  

2 kommentarer

  1. Hvor skægt, jeg har også fået lov, at teste lidt valgfrit hos dem – det bliver godt! ;)

    1. Det er bare skønt! Det skal nok blive sjovt :-) :-)

Skriv et svar

