Ugens Fund # 29

Uge 9 var sat til at blive en virkelig stresset og begivenhedsrig uge – på den go’e måde. Stand Up med bl.a. Brian Mørk i den lokale biograf, lillebrors 23-års fødselsdag, forberedelse og afholdelse af indflytterfest for de nærmeste veninder, besøg af veninde fra Kbh… men onsdag eftermiddag løb det hele af sporet, da min elskede missekat valgte at tage springet fra 3. sal. Hun røg straks til dyrlægen som indlagde hende og røntgenfotograferede hende næste dag. Fredag fik jeg hende hjem med et slemt brækkenbrud, og lige siden har stortset alt andet stået på stand-by… :-/ Der følger et indlæg i aften eller i morgen med alle detaljer – nu her står den på de, heldigvis, skønne fund, som uge 9 trods alt også bød på!

Tirsdag stod den på gryderet efter min mors gamle opskrift. Noget med karry, tomatpuré, grøntsager, kylling og cocktailpølser. Da jeg var indlagt med mavesår for lidt over et år siden, var det her det absolut eneste jeg kunne få ned :-) Med øko-ris smager det bare nam-nam, og retten er virkelig nem at lave.

Jeg nåede at få handlet en smule ind til min indflytterfest, men nu er sagerne lagt i skuffen indtil jeg finder en ny dato i den nærmeste fremtid.

Onsdag var jeg til stand-up i den lokale biograf – her optrådte Brian Mørk, Mikkel Malmberg og Thomas Warberg, og oplevelsen var bestemt ikke skuffende! Min ven og jeg fik grin for alle pengene :-) Billedet er venligst lånt herfra: https://www.facebook.com/#!/scalasvendborg

Fredag fyldte min bror 23. Vi fejrede ham om eftermiddagen hos mine forældre. Gaven indeholder noget så spændende som et par energidrikke – og 200 kr ;-)

…vi fik også lækker lagkage og maaaasser af sodavand

I weekenden stod den på brunch, uhm

Rester fra de “riges” bord

Min underbo, som har fulgt hele sagen med min nedfalds-kat, har været så sød at forære mig hegn mm. til altanen. Ikke at hun skal derud igen foreløbigt – men det er godt, jeg endelig kan få den sikret :-) Søde mennesker dér hvor man bor, er guld værd!

I weekenden var der Designer Lagersalg i byen, men jeg nåede ikke derned. Det gjorde min mor tilgengæld, og hun fandt denne fine kjole fra Paul & Joe Sister – sat ned fra 1300 til 100 – jotak, den snupper jeg gerne :-) dejligt med en mor, der kender éns stil!

…printet på kjolen er selvfølgelig små søde katte :-)

Jeg nåede en hurtig tur i H&m en af dagene, og faldt for denne skønne oversize-tunika-ting. Med blomsterprint. Surprice! ;-)

6 kommentarer

  1. Sikke nogle fine ting du har fundet :) Glæder mig også til den nye dato for festen :)
    Og igen, god bedring med lille Sif :)

    1. Det lyder godt søde Linda – og tak skal du ha’ :-)

  2. Årh nej nej nej! Det er bare mit aller værste mareridt (og desværre også et ret ofte tilbagevendende et af slagsen…).
    Jeg håber at hun kommer sig helt, det lille pus!!

    1. Ja, det er dælme ikke for sjovt! Puh hvor gør sådan noget bare ondt, helt ind i hjertet. Tak for dine søde ord! :-)

  3. christina · · Svar

    Åh nej stakkels stakkels missekat og dig! bare tanken om det skulle ske for min pelsklump!
    God bedring til hende!

    og sikke en flot kjole! kup!

    1. Tusind tak for de søde ord Christina :-)

Skriv et svar

