Gadgets-test!

CoolStuff - de sejeste dimser, gaver og gadgets!  

Så er det omsider blevet tid til min første test af et par sager fra det store gadgets-site www.coolstuff.dk :-) Har glædet mig meget til at dele mine fund med jer. Jeg fik lov til at handle for 200 kr, og puttede flg. ting i min indkøbskurv:

  

Den første lille sag er en puste-abe, som tørrer din neglelak :-) Hvilken pige kender ikke til den situation, at man vil lakere sine negle, men midt i forløbet kører død i det, fordi det er så længe om at tørre? Og så ender man alligevel med at fjerne hele moletjavsen igen. Det sker i hvert fald ret tit for mig og min manglende tålmodighed :-) Men den lille plastic-abe er ret fiks. Du placerer din finger med negl og lak på pladen med bananer, trykker forsigtigt ned – og voila, den lille abe puster til din negl er tør :-) Jeg kan garantere for at det fungere, og blæseren er så stærk, at den også kan puste en flamme ud (se evt. video på sitet jeg linker til om lidt). Aben koster 55,- og bruger 2 stk AAA-batterier, som dog ikke medfølger. Men ih, hvor er han dog kær, og pynter fint på mit badeværelse :-) Glæder mig til at introducere ham for veninderne! Aben kan blive din på følgende link: http://www.coolstuff.dk/Pusteabe_Negletorrer

For folk der kender mig godt, at det ingen hemmelighed, at jeg har en forkærlighed til Nintendo. Som lille lavede min bror og jeg stortset ikke andet i weekenderne, end at sidde i hver vores sækkestol og forsøge at gennemføre spil som Super Mario All Star, Donkey Kong m.f. på Super Nintendoen, og den er stadig mig et kært eje, som jeg aldrig skiller mig af med :-) Derfor faldt jeg lidt i svime, da jeg opdagede, at man hos Cool Stuff kan få slik i søde små dåser, som forestiller de forskellige dimser fra Super Mario! :-) En stjerne-dåse måtte lige med i indkøbskurven. Slikket smager sødt og lidt syrligt på samme tid (meget á la de der halskæder man kunne få førhen, som havde runde pastiller i forskellige pastelfarver på en elastiksnor), og når alt slikket ligger i maven, kan den lille dåse jo bruges til alt muligt andet sjovt. Lige nu pynter den f.eks. i min sættekasse. Stjernen (og andre sjove Nintendo-dåser med slik) kan du købe her for 35 kr.: http://www.coolstuff.dk/Nintendoslik

Sidst, men ikke mindst, fandt jeg mig en lille sjov racerbil. Jeg har altid syntes sådan noget var ret spændene, men aldrig selv ejet én. Denne her kommer i en sjov indpakning med fjernstyring, antenne, mini-bil og fire kegler. Lygterne på bilen blinker når du kører med den, og så kan den oplades via styre-panelet, som er 2-kanals. Det bruger 2 AA-batterier, som skal købes ved siden af. På trods af sin lille størrelse er bilen hurtig, og for teknik-nørder som jeg, er der til flere timers underholdning i sådan en lille bil her ;-) Når min kat er på dupperne igen, er jeg sikker på hun også vil blive underholdt af den! Bilen koster 75 kr., og den kan købes her: http://www.coolstuff.dk/MicroCar

Bilen her er også en ret god gave-idé til fyren der har alt, ligeså vel som negletørre-aben sikkert vil hitte hos de fleste piger, der nok ikke har ejet sådan én før :-) I det hele taget kan man finde gaver til stortset alle, store som små og mænd som kvinder. Der er også kommet en særlig målgruppe som hedder Firmagaver (http://www.coolstuff.dk/tag/firmagaver) – måske du kunne overtale din chef til at købe en chokolade-fontæne til firmaets kantine? ;-)

 

2 kommentarer

  1. Den dér abe er virkelig smart – så du synes altså den virker, kan jeg forstå:) Det kunne være, man skulle investere i sådan en, for det kunne altså være ret at få den lak til at tørre hurtigere :)

    1. Jep – den fungerer :-) Du skulle gi’ den et forsøg, prisen er jo lige til at overkomme ;-)

Skriv et svar

