Ugens Fund # 30

Uge 10 gik ret stærkt, synes jeg. Dagene har selvfølgelig været en del præget af min sygdomsramte kat, men det går virkelig fremad, så jeg klager bestemt ikke! Min uge bød også på et utæt toielt (som på mirakuløs vis har fikset sig selv, i hvert fald er det ikke længere utæt!?), et mystisk, lille, krøllet billed fra ugeblad – af mandlige og kvindelige kønsorganer i fuld gang (tusind tak, ukendte giver :-S), gengbrugs-fund, en hel del rengøring, svømning, indflytterfest hos en veninde og hendes kæreste, samt kvalitetstid med familie og venner. Og min dejlige kat, selvfølgelig ;-)

Denne fantastisk fine bog med masser af spændene facts og billeder(!) fik jeg engang af en opfindsom veninde i fødselsdagsgave. Den, og en hel del andre bøger forsvandt under min flytning i december – men dukkede op igen i mit ene kælderrum i sidste uge ;-) PYHA.

Spinatpizza kan på det varmeste anbefales. Mums.

Min betænksomme mor kom med påskeliljer :-)

Onsdag var jeg en tur i genbrugsen på havnen, og kom hjem med nogle lækre ting. Denne Anne Linnet LP til 30 kr –

En fantastisk grim men nyttig håndstøvsuger (som jeg virkelig har ønsket mig længe – det er så praktisk når man har kat, med kattehår, kattegrus og den slags) til en tyver –

– og en fin blomsterpotte/krukke/vase i en slags plast. 20 kr.

H&m-sager – hvid, ærmeløs skjorte-ting til 79,- (er blevet ret glad for hvid efter jeg er blevet rødhåret. Ellers er det ikke en farve jeg tidligere har yndet at bruge), og sort, klassisk taske med kæde til 129,-

Indflytterfest hos vennepar, som også ejer vikingehat. Party on..!

 

Skriv en kommentar