Forår & sundhedstrip FTW

Der er FORÅR i luften! De sidste par dage her på Sydfyn har emmet af solskin, lunhed (hvis det overhovedet er et ord?), fuglesang og skyfri himmel. Jeg elsker det. Humøret ryger altså lige en tand i vejret, når vejret også gør. Det har været en perfekt uge for mig at påbegynde mit såkaldte sundheds-trip! Beslutningen traf jeg allerede i weekenden, hvor jeg var usund for fuld skrue, for ligesom at sige ordentligt farvel til mine meget gode venner, fru Chips og hr Cola. Cola’en må jeg dog indrømme jeg endnu ikke helt har sluppet, men den er betydeligt reduceret. Mit køkken er blevet fyldt op med frugt, grønt og økologi, og jeg har fået brugt mit fitnessmedlemskab ret flittigt denne uge, samt fået masser af frisk luft. Well, Rom blev ikke bygget på én dag, så jeg har altså også syndet en smule, men det går i hvert fald den rigtige vej :-)

Ønsker jer alle et fantastisk glædeligt forår! <3

Skriv et svar

