En vaskeægte dille

Diller! Dem har jeg haft masser af, og jeg mindes dem alle kærligt og tydeligt :-) Det startede med glansbilleder, brevpapir, klistermærker og hjemmelavede “opgavebøger”, for at gå over til Game Boy, Nintendo, basketkort og Tamagotchi. Senere kom det til at hedde penneveninder og guitar, og i den seneste tid er det naturligvis bloggen, samt diverse spil som Farmville, Treasure Island, Sims og Wordfeud, der har fået mig op på beatet. I den forgangne uge har jeg dog været 100% dedikeret til den forholdsvis nye Iphone- og Android-app; “Draw Something”. Wauw, det er en tidsrøver :-) Jeg må indrømme, at jeg er hooked. Hvis du ejer en smartphone og ikke kender til spillet, kan jeg kun anbefale dig at gå ind og læse lidt om det her: https://www.facebook.com/#!/playdrawsomething

Som det kan ses på billederne derinde, er der folk som virkelig tager spillet seriøst og kan en hel masse med farver og fingre ;-) Mine evner rækker endnu ikke så langt (se f.eks. min snegl nederst), men nu handler selve spillet jo også om at tegne og gætte hurtigst muligt. Hvis du allerede er forfaldet til spillet ligesom jeg, så send mig en udfordring – mit brugernavn er linecbm. Det hedder jeg i øvrigt også i Wordfeud, som jeg også stadig spiller flittigt på daglig basis, såfremt du skulle ha’ lyst til at se om du kan tæve mig her ;-)

(Jeg beklager den ringe billedkvalitet)

Skriv et svar

