Ugens fund # 32

Synes dagene går voldsomt stærkt for tiden – det er nok de lyse stunder der gør det :-) Det er skønt med forår! Dog har jeg ikke kunnet nyde det helt så meget som jeg gerne ville, da min mave har brokket sig en del her på det sidste. Har desværre mistanke om endnu et mavesår, hvilket lægen får lov til at af/bekræfte her senere på dagen.

Uge 12 var ugen hvor jeg startede min nye sundheds-fase, og her skal jeg måske lige indskyde, at jeg førhen var sådan én der drak cola (ikke zero eller light, men COLA) og spiste Kim’s Chips på daglig basis.. Hurra for et højt stofskifte! Dog gør den slags ikke rigtig noget godt for energien, så derfor besluttede jeg at det skulle være slut. Sådan relativt slut i hvert fald. Chips har jeg ikke rørt i en uge nu, cola’en er det lidt sværere at lægge væk, men den er dog reduceret betydeligt ;-) Derfor stod uge 12 også på træning og min første yoga lektion (blev bestemt ikke skuffet). Udover sundhed fik jeg også lavet en del smykker på bestilling i ugens løb, set min kær’ste, hygget med familien og tilbragt tid med en kær veninde. Dog måtte jeg aflyse flere gode sager i weekenden pga. mavsen, bl.a. bio-tur og cafébesøg, hvilket naturligvis var temmelig træls.

Har du hørt om det nyere fænomen “Mobil-porto”? En app du kan hente til din smartphone fra Post Danmark – det er sindssygt smart. Du betaler 8 kr. enten via dit betalingskort eller over mobilregningen, og får så en porto-kode som du kan skrive på et almindeligt A-brev. Jeg testede det et par gange i ugens løb – det virker, og det er super nemt :-)

Uh, altså forår. Jeg kan slet ikke få nok. Her en forårsudsigt fra min altan.

Sif-missen nyder også forårs-solstrålerne!

Metalbøjler har jeg længe savnet, da jeg kun har ét klædeskab, og det hurtigt bliver enormt proppet, når man har en masse tøj og kun tykke træbøjler at hænge det på. Disse er fra Tiger til 10 kr. for fem stk, og det er kommet SÅ meget mere plads i mit skab nu :-)

…mens jeg var i Tiger, faldt jeg også lige over disse fantastiske wallstickers med nuttede monstre :-) Hvor de skal placeres, ved jeg ikke helt endnu, men til en tyver måtte de med ned i kurven!

I uge 12 fik jeg endelig min seje Svampebob-tee med posten :-) Den er fra H&m men fås kun i herreafdelingen, så jeg bestilte den hjem i XS. Den passer perfekt, og bliver helt sikkert et sommerhit!

7 kommentarer

  1. stinajoeine · · Svar

    Jeg ville give ALT for et højt stofskifte! Der er du altså heldig! :)
    Det er virkelig et sødt billede af din kat, der slænger sig i den lille solstribe:)

    1. Tak! :-) :-) Ja, hun nyder det virkelig. Jeg sætter også STOR pris på mit stofskifte. Dog kan jeg nu godt mærke jeg er blevet ældre, og det ikke er helt som højt som da jeg var yngre. Jeg skal passe en lille smule mere på, ellers strammer bukserne gevaldigt!! ;-)

  2. Det er dejligt at høre du har fået ændret dit cola og chips forbrug. Det gør det ikke sundere at spise fordi man har et højere stofskifte.

    Jeg håber ikke at det er et mavesår du har fået dig men godt du smutter til lægen med det

    1. Du har absolut ret :-) Men et højt stofskifte er en god undskyldning for bare at proppe i sig ;-) Det skal være – relativt – slut nu! Desværre var det et mavesår, men jeg har fået noget medicin, og krydser fingre for det hurtigt hjælper.

      1. Det er godt at du har fået det klarlagt og pas så på dig selv!

  3. lindaeg · · Svar

    Iiiih, var da ellers lige i Tiger i dag, men opdagede da ikke de fine bøjler, har du hapset de sidste? :)

    God bedring med dig smukke :)

    1. Tak søde Linda :-) Jeg hapsede fem pakker, men der var stadig en del (både pink og røde) tilbage. De hang næsten lige ved kassen og var måske lidt svære at få øje på, men det kan også være de sidste er røget :-(

Skriv et svar

