O’ense tur med mutti

I går tog jeg en tur til den fynske hovedstad med min kære mor. Jeg har på det seneste fået solgt en del på mit elskede Trendsales og fået lidt penge tilbage i skat. De fleste gysser skulle naturligvis bruges på dyrlægeregning, men der blev heldigvis lidt til overs som kunne brændes af på noget selvforkælelse :-) Til min store glæde og overraskelse havde Monki netop skudt udsalg igang selv samme dag, så jeg var heldig at gøre mig nogle dejlige fund. Der blev også hamstret lidt i H&M samt Søstrene Grene, kigget på badetøj og Topshop-kollektion i Magasin, og nydt en dejlig burger på café Kræz.

Tre par skønne strømper med PRIKKER – sat ned til en tyver i H&m. Haps!

Fin pude set i Magasin til ca. 220 kr. Ville bestemt pynte i min sofa :-)

Skønt gavepapir fra Søstrene Grene til 6 kr. rullen

Søde filt-vimpler på sejlgarnssnor – festlige og forårsagtige. De hænger nu og pynter i vinduet på min altandør. Koster vistnok 18 kr, fundet i Søstrene Grene.

20 ark papir med seje mønstre! Ca. 20 kr. i Søstrene Grene.

Økologisk grovbolle-blanding, også fra Søstrene Grene til ca. 20 kr.

Søstrene Grene wallstickers med ugler – selvfølgelig! – til 20 kr.

Blomstret kjole fra Monki – sat ned fra 250 kr. til en halvtredser. Den eneste der var – jeg føler mig heldig :-)

Top til 80 kr. med stor udskæring både foran og bag, samt nederdel sat ned til 125,- (begge fra Monki)

Monki bamserne er ganske kære <3

Til slut et polaroid af mig der går shop-amok i Monki naturligvis ;-)

 

7 kommentarer

  1. Årh jeg er også forelsket i det der gavepapir – kunne bare ikke bære på det sidst jeg var der… Og vimpel-dimsen er super sød…
    Gode fantastiske fund du har gjort dig… :)

    1. Tak søde Stine :-) du må snart et smut til Odense igen og hapse dig noget gavepapir!

      1. Jaaa… Måske finder jeg det i Århus i næste uge… ;) Ses senere til lidt By Night shopping…

  2. lindaeg · · Svar

    UUUhh! Altså, jeg ELSKER prikker! Måske de har lidt endnu på mandag… kan da håbe ;) Hvis jeg da ellers kan se noget efter turen til øjenlægen :S

    1. Hehe. Jeg håber ikke dit øjenlæge besøg ender så galt! Strømperne var desværre den eneste/sidste pakke jeg umiddelbart kunne se, men det kan jo være de stadig har nogle i Svendborg, som også er sat ned :-) de er nemlig bare rigtig fine!

  3. Den dér bolle-blanding fra Søstrene Grene er SÅ lækker!!
    Og hvor er de fine og billige ting du har fundet i Monki – én gang har jeg været heldig at finde en t-shirt der var sat ned til 30 kroner, men ellers koster alt det jeg vil have, lidt mere end hvad jeg er villig til at give for det :)

    1. Så vil jeg virkelig glæde mig til at komme igang med bagningen! :-) Jeg synes generelt Monki’s priser er til at have med at gøre, men det afhænger selvfølgelig også af HVOR vild man er med deres tøj (i forhold til hvad man vil give for det), og jeg er jo en ret dedikeret fan ;-)

Skriv et svar

