Ugens fund # 33

Uge 13 har været helt fantastisk og fyldt med skønne oplevelser! Lige præcis sådan en uge, hvor det for én gangs skyld ikke gør noget, at man er arbejdsløs, fordi der sker så meget andet sjovt og spændene :-) Ugen har budt på føromtalte shoppetur i Odense, min første Aqua Zumba lektion ( Zumba i vand – enormt sjovt og hårdt!), tid med familien (ikke mindst min kære morfar), træning, Svendborg By Night med masser af gode tilbud og godt selskab, kærestehygge, Vild med dyr-messe, og afslutningsvis en hyggelig veninde-søndag med Bøfhus-visit og “En kongelig Affære” i biografen.

Sund levestil :-) Juicepresseren havde samlet støv alt for længe, og skulle igang igen.

Hjemmepresset, frisk, SUND juice. Mmm!

Tærte med laks og spinat – 30 kr. i Kvickly.

Denne her vil jeg kigge på hver eneste dag ;-)

Svendborg By Night byder som regel altid på en masse lækre tilbud. Det har været lidt så som så de sidste par gange synes jeg, men denne gang var jeg dog heldig at være blandt de 50 første kunder i Pieces/Vero Moda, som modtog en gratis goodiebag bestående af neglefile, pincet, tørklæde og iPhone cover. Gratis glæder :-)

…og hvad jeg ellers fandt i Pieces af gode tilbud var disse leggings/bukser, sjove strømper –

og et skønt, prikket tørklæde.

(også pænt på – hehe).

By Night blev besøgt sammen med min mor og en veninde. Veninden lod mig vide at der var 50% på udvalgte Converse Modeller i SkoRingen, og sørme om jeg ikke var heldig at finde et par i passende størrelse :-) Jeg er sikker på de bliver et forårshit til alt mit tøj! Tak for tippet, søde veninde.

Der røg også lige en tilbuds-creme fra Matas ned i kurven, så jeg kan få lidt farve på de blege ben ;-)

Min kæreste og jeg fortsatte shoppeturen lørdag formiddag, dog kun til hans fordel – syntes ligesom jeg havde brugt penge nok fredag aften ;-) Vi faldt over disse trusser til små piger. Er ikke helt sikker på hvad jeg skal synes om printet!!

Vi rundede formiddagen af med hapserier på Café Citronen, hvor jeg bestilte lammefrikadeller med tzatziki. Uhm – og føj, hvor jeg stank af hvidløg resten af dagen! Heh.

Ret impulsivt drønede vi lørdag eftermiddag til Fredericia, hvor der var “Vild med dyr”-messe. OMG, et paradis for dyreelskere som jeg! Jeg kan kun opfordre folk til at aflægge det et visit næste år. Der kommer et supplerende indlæg ¨på bloggen senere i dag eller i morgen, hvor jeg viser fantastiske billeder fra messen :-)

Søndag bød som sagt på veninde-tid. Vi spiste en frokost på Jensens Bøfhus til de favorable frokostpriser, og tog derefter i bio med vores Biografklub Danmark-billetter og så “En kongelig Affære”. En lang film som ikke føltes spor lang, fordi den var så ekstremt smuk og spændene. Åh, hvilken historie – og det bedste er, at den er sand!

Inden jeg smutter igen, vil jeg lige dele denne fantastisk søde dinosaur med jer, som jeg købte til min kæreste i fredags. De fåes i Bachs, Svendborg til den billige sum á 22 kr. Den skal stå i hans bil, og han blev naturligvis meget glad for den ;-)

 

2 kommentarer

  1. lindaeg · · Svar

    Hihi! Det er sjovt, som du forstår at gøre dine indlæg super hyggelige… det er i hvert fald det jeg skal til at skrive hver gang ;)

  2. Du er så sød Lina, tusind tak :-) kan jo kun sige i lige måde til din fine blog!

Skriv et svar

