Kærlighed til Instagram + påske-surprice

Ja, jeg ved det godt – for mange af jer derude er smartphone-app’en Instagram sikkert ved at være old news :-) I hvert fald for jer, der ejer en iPhone. Men nu har jeg jo altid sværget til Sony Ericsson, og er derfor velsignet med android, hvortil Instagram netop er blevet udgivet. Så en hel ny verden har her i påsken åbnet sig for mig ;-) Jeg synes det er voldsomt hyggeligt og sjovt, selvom konceptet jo egentlig er utrolig simpelt. Men jeg hygger mig med de fine redigerings-muligheder, og elsker at tjekke ind for at se om der er nyt fra dem jeg følger. Hvis du kunne have lyst til at følge mig, så gør det endelig – mit brugernavn er line_cecilie85. Skriv også gerne, hvis du kunne tænke dig at jeg skal følge dig :-) Jeg kan afsløre, der bliver lagt en masse op, som ikke bliver delt på Facebook!

Og så til påskens store overraskelse her på bloggen – en lille give-away! Tadadada ;-) Jeg er jo på det seneste blevet velsignet med lidt forskellige goodiebags, og der er flere ting imellem jeg ikke selv får brug for, selvom de er ganske lækre (jeg har bare så meget i forvejen, og vil gerne glæde en kær læser), så derfor har jeg smidt en masse i puljen og lavet min egen goodiebag, som én heldig ude bag skærmen får glæde af. Præmien består af flg.:

  • Mulepose/net fra Copenhagen Fashion Week 2012
  • Sy-selv-ugle
  • Tørklæde designet af Day Birger et Mikkelsen
  • Gul knage fra House Doctor (har selv to styks som pynter i mit køkken)
  • iPhone cover fra Vero Moda
  • 2 in 1 Tinted Eye Roll-on fra Garnier (reducerer og dækker mørke rande under øjnene – også denne har jeg selv, og er en flittig og tilfreds bruger af)
  • Lamineret stjerne til f.eks. ophæng eller pynt på køleskabet
  • Volume collagen-shampoo uden silikone fra L’oréal Elvital (50 ml)
  • Derma dagcreme uden parfume, parabener og farvestoffer (25 ml)

Alt dette kan blive dit, blot ved at følge to simple regler for deltagelse i konkurrencen – skriv en kommentar til dette indlæg, og gå ind på Facebook og tryk like/synes godt om Fantastiske Fund’s side (du finder den via linket i højre side af bloggen) såfremt du ikke allerede har gjort det selvfølgelig ;-) Jeg trækker en vinder SØNDAG D. 22. APRIL MANDAG D. 23. APRIL KL. 20.00. Husk at skriv din mail når du smider en kommentar, så jeg har mulighed for at kontakte dig! :-)

Du er meget velkommen til at linke til min giveaway på din blog eller facebook (brug gerne billedet), men det er ikke et krav for deltagelse. God påske!

71 kommentarer

  1. Yaaay, nogle lækre sager! Jeg er på! :)

  2. Årh lækker giveaway!!! Jeg krydser! Er ISÆR vild med den gule knage:) God weekend og påske! KH Regitze

  3. Lækker giveaway :)!

  4. Laura T · · Svar

    Uh en god blandet omgang med fine ting:) jeg krydser fingre:)

  5. lindaeg · · Svar

    Jeg vil da også være med! ;) og jeg synes selvfølgelig godt om din HYGGELIGE blog på facebook ;)

  6. Frederikke · · Svar

    LÆKRE TING! dem gad jeg godt vinde. :-) Desuden lækker blog du har!

    MVH.
    Frederikke
    g-sen@live.dk

  7. Er vild med tørklædet, knagen, eye roll on, uglen.. når nej kan bruge det hele jo! :D Den er jeg helt syg efter at vinde og liker glædeligt facebook! :)
    Sådan en fin blog også! Ih, hvor jeg altså håber..

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

  8. Anna Mørch · · Svar

    Hejsa, super fed give-away! Jeg liker selvfølgelig din facebook site. Er især vild med tørklædet, det må meget gerne komme hjem i mit klædeskab! ;-)

    anna.morch@hotmail.com

  9. Nice giveaway! :-) Liker bloggen på fb nu.. Email: fredeskov@live.dk

  10. Didde Bødker · · Svar

    Lækre og sjove ting : Jeg med! Fortsat God Påske og hils familien.
    K.h. Didde
    dddbdker9@gmail.com

  11. Mmmm for skønne sager ;-) Det er helt sikkert noget jeg kan bruge ;-)

    Rigtig god påske <3

    Bettinasond81@gmail.com

  12. Super fed give-away! Er da nødt til at deltage :)
    Synes allerede godt om din blog på facebook.

    //
    laura.theill@live.dk

  13. Hold op hvor er det dog en rigtig skøn give-away..Sikke en masse dejlige
    produkter, fantastisk..Deler da straks med pigerne kan du tro..Rigtig god påske..;O)

  14. maria vergmann · · Svar

    sikke da en skøn give-away… som hurtigt ku få ben at gå på hos min 8 årige datter og mig :) krydser alle mine små fingre… go´påske :)

  15. Super lækker give away – er allerede med på facebook og deler da gerne

  16. Sikken en skøn konkurrence! Jeg har netop fundet din blog og glæder mig til at læse mere! Og liker naturligvis på Facebook!

    Rigtig god påske. KH Julie

  17. gitte nielsen · · Svar

    Hvor er det en lækker give away.jeg syntes allerede om din facebook side og har delt.

    Mange Hilsner fra

    Gitte Nielsen
    lumber_love78@yahoo.com

  18. Gitte Frigaard Nielsen · · Svar

    skøn give away:O) jeg er med på facebook og sender da lige en deler rundt

  19. Ej hvor lækkert :) jeg krydser finger :) Rig god påske :)

  20. kunne være en drøm at vinde god påske :-)

  21. Virkelig lækker konkurrence! :-) Har liket :D

  22. Pia Volder Handt · · Svar

    Sikke dog nogle lækre ting,som man kan vinde.
    God påske.
    Vh Pia

    tina3len2@hotmail.com

  23. Flot blog rigtig hygge side så føler eg må deltage

  24. Uuuh, spændende.

  25. stephanie · · Svar

    Er helt vild med tørklædet. Krydser fingre :-)

  26. Uhada, jeg er mest : Den gule knage, lav selv uglen, eye roll-on fra garnier, shampoo evital, og Derma dagcreme! :-)
    KRYDSER FINGRE, FOR I HVERTFALD EN AF DEM.

    knus
    ines

    1. ines-jensen.blogspot.com <3

  27. Lækre sager! Det ville være rigtig skønt at vinde :o)

  28. Wauw en lækker Give Away den deltager jeg gerne i :)
    Rigtig god påske
    mvh karin
    trunte.lina@live.dk

  29. Det var da en skøn Give Away den vil jeg rigtig gerne deltage i:) Jeg er med på facebook siden
    Rigtig god påske
    mvh karin
    trunte.lina@live.dk

  30. Wow, vildt lækre ting! :-) Håber!

    Kh Christine

  31. *lume* · · Svar

    Uh jeg er med ;0) Kh Dorthe

  32. Sikke nogle lækre ting, er helt sikkert med!!:)
    og så har jeg fødselsdag d. 22. ;)

  33. Hold da op nogle lækre ting :) og tuuuuusind tak for at fortælle mig at instagram ENDELIG er kommet til android! Søgte efter det for lang tid siden, men da fandtes det ikke, og jeg var knust. Jeg skal bare igang LIGE nu ;)
    Mvh Betina

    1. Fedt! Håber du får ligeså stor glæde af det som jeg har :-)

  34. Lækre ting!
    Jeg er helt klart med :)

    God påske!

    //Bobber
    http://www.BobbersBlabber.blogspot.com
    MrsSpeechless@jubii.dk

  35. Christina · · Svar

    Jeg skambruger også instagram for tiden – synes det er så hyggeligt at følge med i folks hverdag via billeder! – har lige meldt mig som follow’er derinde (er TheGirlNamedMan)

    Krydser fingre for at jeg er heldig!
    Christina Chrizzle Dizzle

    1. Super Christina – så kan jeg næsten regne ud, det også må være dig jeg tegner mod i Draw Something ;-) Rigtig hyggeligt! Sød kat du har dig :-)

  36. lækker give a way!

  37. Behrouz Shoaibi · · Svar

    lækker giveaway!

  38. Camilla H · · Svar

    Wow en masse fine ting :-)

    Rigtig god påske :-)

    Vh
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

  39. sofie hoelgaard · · Svar

    sikke en fed giveaway! lækkert, lækkert!

  40. sisse hansen · · Svar

    Jeg er oså med! Følger på FB! Rigtig god påske.

    Mvh Sisse

  41. natasha s · · Svar

    vildt fede ting ! :D
    natasha-skov@hotmail.com

  42. Jeg er med :)
    Lækker give-away!!!
    -Katrine

  43. Camilla Halberg · · Svar

    Årh lækkere ting :)

    camhalberg@gmail.com

  44. Sikke da en skøn Give-away – rigtig fin præmie :)
    Har liked på Fb og deler selvfølgelig også videre på Fb.

    Fortsat god søndag :-)

    Kh. Malene

  45. neeeeej, hvor er det nogle fine ting! jeg er helt vild med det hele – håber SÅ meget jeg vinder!

    jeg har også en lille mini give away kørende – håber du vil tage et lille kig forbi (-:

    // freia-katarina

  46. whauuu en lækker giveaway – jeg er vild med det hele :-)

    og er 100% også facebook fan af jer, og deler alt det skønne jeg kan på jeres side

  47. Jeg krydser fingre! Og har liket din facebookside :-)

  48. Det vil jeg vildt gerne vinde!!
    altforsej@gmail.com

  49. Ej nogle fede ting! Jeg er helt klart med. :)

  50. Sanne Møller · · Svar

    Fine præmier! :)

  51. Jeg er med! Har liket og følger dig! :)

  52. hello!
    I want to play with you…please enter my name….
    facebook > sabo eva – black cat –
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

  53. Super give-away :)

    gunnlaugsdottir@hotmail.com

  54. Krydser fingre og håber! Fin blog :-)

    smile-and-smile.blogspot.com
    julieherling@hotmail.com

  55. Rikke Rasmussen · · Svar

    Lækre sager….
    gaardhanen@hotmail.com
    mvh
    Rikke

  56. lækkert!

  57. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett

  58. Birthe Rostgaard Nygaard · · Svar

    Woow, for en fantastisk flot give away..
    jeg er i den grad med, og der skal krydses både arme og ben..
    Iøvrigt en rigtig lækker blog, som jeg da følger..<3

    Weekendhilsen birthe.gug@live.dk

  59. Ann Karma Wessel · · Svar

    fine ting…

  60. wow en lækker Give-away gave, rigtigt fornem præmie
    jeg er både med på facebook og bloggen som er utrolig spændende <3
    ♥♥ sender straks en deler og håber at være den heldige der vinder ♥♥ God Weekend :-)

  61. Laila Holdt · · Svar

    Åååååh lækre sager, er for vildt på ;)

    Mvh Laila

  62. Very nice gift, I hope for the best.
    hugs
    Gerda

  63. Dejlig give away, og er stadig til instagram :P
    k.
    Gitte Zakariasen
    gittezakariasen@yahoo.dk

  64. Fed give away, og du er ikke alene om “instagram” ;)
    god weekend.

  65. Dorte Blirup Christensen · · Svar

    Super lækker konkurrence, har delt på fb, romeo05@live.dk

  66. Alice Christiansen · · Svar

    fede ting

    23niklas@gmail.com

  67. nice gratis glæder er jo en dejlig ting. <3 følger dig også på facebook. miss_moon@live.dk

Skriv et svar

