Lidt instagram-lir

Når man vænner sig til at gå arbejdsløs og som regel ikke har noget fast tidspunkt man skal op på om morgenen, kan det pludselig være svært at sove tiden ud, hvis man pludselig en dag så har en morgen aftale ;-) jeg skal på et træningshold her kl 09, hvilket har resulteret i at jeg vågnede ca kl 05.. Suk.. Og har været vågen lige siden! Tiden indtil holdet starter skal jo gå med noget – så her er lige lidt stemningsbilleder fra mine seneste dage på Instagram :-) Håber alle derude får en smuk onsdag.

image

image

image

image

image

image

image

3 kommentarer

  1. Jesper · · Svar

    HEHE, du har nogle søde små tæer =) :D

  2. Jesper · · Svar

    Måske er det bare fordi at man kun kan se toppen af fødderne? Anyway, jeg kan godt lide det billede :)

    1. HAHA! :D Jamen tak Jesper ;) Jeg tror mine tæer er forholdsvis små; det er mine fødder i hvert fald. Bruger trods alt kun en lille str 37 i sko:)

Skriv et svar

