Ugens Fund # 35

Uge 15 bød på mere helligdag, mere træning, mere familiehygge, en kæreste som ikke var hjemme fordi han var på arbejde i Ålborg, men heldigvis kom hjem til weekenden – som jeg så brugte sammen med ham, inden han i aftes tog på skole i Esbjerg. Dejlig mad og billige – men skønne – fund, har især præget ugen der gik :-)

Mmh. Sund lasagne til kun 17 kr i Fakta

Shorts fra Vero Moda jeg har luret på i lidt tid (199 kr), tror de blir’ et sommerhit :-) Armbåndet fra Nelly er for stort, og sælges videre :-)

Jeg har en kat som godt kan li’ popcorn, og indimellem tror hun er en hund

“Tiger” er altid mand for at levere fede kort! Og der er altid 3 for 10 kr :-)

Forår, forår, forår…

…behøver jeg sige mere..?

Et gocard til samlingen – med den smukkeste tekst. Hapset på café Under Uret i Svendborg.

Fredag aften og en frisk Mojito til forret (= yndlingsdrink)

Mamsen bestod af sesamglaceret andebryst med grillede forårsløg, portvinssauce med persille og små bagte kartofler, samt majroe-æble kompot. Jeg klager ikke!

Har haft en pakke liggende på posthuset nogle dage – fra Gina Tricot. Fik endelig hentet den i lørdags; den indeholdt bl.a. denne fine kjole, som kan købes på sitet www.ginatricot.dk for 149,-

Indimellem har man lov at være heldig. Retro-inspireret glattejern fra Fakta til TREDIVE kroner ;-)

Lørdag aften blev jeg sandelig inviteret ud og spise igen. Det er en ret sød kæreste jeg har! Denne gang på Flammen i Odense…

…hvor et glat gulv og mine pumps var skyld i et gigantisk styrt lige foran buffeten og en masse måbende tilskuere. Det var ikke spor pinligt – kun rigtig meget faktisk… ;-) Og i dag er min krop defekt. Lettere forstuvet ankel, øm og skrammet arm, øm nakke og en blodig lilletå. Hm. Men det har garanteret set fedt ud!

4 kommentarer

  1. stephanie · · Svar

    Sjovt, min kat ligner din på en prik, og er også helt tosset med popcorn :b

    1. Hehe :-) pudsigt! Jeg er også stødt på en del katte på Instagram, som virkelig også ligner min til en forveksling ;-) det er sjovt nok.

  2. Lennie · · Svar

    Deres gulv ER altså glat, jeg var ved at lave det samme stunt engang i mine 10cm hæle:|

    1. Det sagde de godt nok også derinde – at jeg langt fra var den første som var faldet – men hvorfor gør de så ikke noget ved det!? :-) jeg tager i hvert fald flade sko på næste gang ;-)

Skriv et svar

