Instaweek

Endnu syv dage er fløjet hastigt afsted, sommetider har jeg svært ved at begribe hvor tiden bliver af. Uge 24 blev fyldt ud med kæreste, masser af familiehygge, shopping, venindetid, kommunemøde (der dog ikke rigtig kastede lys over noget nyt vedr. job), træning og så en hel masse pollenallergi, hvilket jeg selvfølgelig godt kunne have været foruden. Via Instagram ser min forløbne uge sådan her ud:

image

Sande ord som hjælper mig, når mørke skyer af og til overtager mit sind.

image

Min morfar har den skønneste bog i serien “Danskernes egen historie” om hverdagsliv i 40’erne, 50’erne og 60’erne – så vidt jeg husker – og da jeg besøgte ham i onsdags, måtte jeg lige bladre lidt i den. Faldt bl.a over denne fine reklame :-)

image

Skøn kjole som er tilføjet min liste over tøj jeg gerne vil eje. Set på Vero Modas onlineshop til 129 kr. Fås i flere flotte farver.

image

At sove sammen med en kat, kan af og til give lidt pladsbesvær ;-)

image

Fredag og lagersalg hos Rice. Her nyder jeg et gratis krus saftevand i deres bløde gemakker.

image

Set på vejen hvor mine forældre bor – der blev sagt NEJ…!

image

Lækre lørdags-jordbær i mit jordbær-dørslag. Uhm.

image

Fin, fin strik fra min kærestes mormor. Hun kedede sig, og strikkede derfor helt uopfordret denne vams til mig – af uld fra egne får :-) er virkelig taknemmelig!

image

Høfeber og røde øjne. Mine somre i en nøddeskal!

2 kommentarer

  1. Ser ud til at have været en skøn uge – bortset fra hø-feberen!
    Godt jeg ikke døjer med det… puh..

    1. Hej Jenni :-) Tak for din kommentar! Du kan virkelig også tro den allergi er en hæmsko for mig somrene over. På en dag som i dag hvor det danske sommervejr endelig viser sig fra sin gode side, er jeg tvunget til at sidde bag lukkede døre og vinduer i min lille lejlighed, for ikke at få et kæmpe anfald :-/ Det er godtnok træls, men heldigvis topper det her til Sankt Hans, og skulle så småt dale efterfølgende.
      Kh Line Cecilie

Skriv et svar

