Lidt billigt til sommergarderoben?

Jeg har samlet lidt mere sammen og sat til salg på Trendsales-konto her til aften. Du finder bl.a. et par lækre “herresko”, en Burberry t-shirt, blandede solbriller, en kropsnær festkjole fra Asos og en skøn, ubrugt skjorte fra Monki som stadig er med prisskilt :-) Der er meget lidt opbevaringsplads i vores nye lejlighed som vi overtager i løbet af de næste par uger, så jeg har endnu engang iført mig sorteringshandskerne for at få ryddet kraftigt ud! Derudover ville de indtjente penge falde på et tørt sted, da vi får brug for en sofa og lidt forskellige skabe til vores nye sted. Tjek min Trendsales-konto på flg. link: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&UserID=11414

For jer der bor i nærheden af Svendborg, eller tilfældigvis er i byen (måske på ferie eller familiebesøg?) d. 14. juli, vil jeg også afholde loppemarked i centrum af byen sammen med 3 andre piger. Her vil for alvor blive solgt ud af både dametøj, herretøj, accessories, enkelte møbler, masser af boliginteriør, børnetøj, bøger, blade, lamper m.v. – så kig endelig forbi :-) Du kan finde eventet på facebook her: https://www.facebook.com/#!/events/252512354853834/

Skriv et svar

