Et nyt kapitel

… i mit liv er netop nu ved at tage form. Min kæreste gennem et halvt år, og jeg, bor nu under samme tag i den skønneste bylejlighed. Det roder stadig godt og grundigt, den øverste etage er fyldt med kaos (i mere end én forstand), men med kærligheden til hinanden er der heldigvis højt til loftet :-)

Det har været en stresset periode for mig. Som de fleste af jer ved er jeg flexjobber, og det er jeg fordi jeg nemt trættes. Så sådan en flytning her tager virkelig kegler. Men så igen, det gør den slags jo for de fleste! Flytning ER bare et stort arbejde, både fysisk og mentalt. Men nu er der så småt ved at være styr på det meste. Vi har begge sagt definitivt farvel til vores tidligere boliger, er ved at komme på plads, har betalt alskens slags regninger – og vi har fået tv og internet ;-) Derfor kan jeg nu langt om længe samle mig lidt om bloggen igen, og dét har jeg savnet! Jeg håber I stadig hænger på derude, selvom jeg har været fraværende i knap to måneder.

Jeg har forskellige planer for indlæggene i den nærmeste fremtid – bl.a. vil I komme til at kunne læse om fornyelse af et par møbler fra mit hjem, deltage i en tiltrængt Give Away, og lære mere om mit yndlingssite på nettet, Trendsales. Jeg er nemlig blevet kontaktet af dem med henblik på at blive blogpartner, og det er ved at starte op i disse dage. Glæder mig meget til at komme igang og dele det med jer :-)

Don’t be a stranger – vi blogges snart ved igen!

4 kommentarer

  1. Velkommen tilbage!!:) Jeg glæder mig til at høre mere fra dig – og ikke mindst til at se billeder fra dit nye hjem :)

    1. Tak Stina :-) Billeder skal der nok kommer lidt af, så snart vi er ordentligt på plads :-)

  2. Dejligt at du er tilbage…
    Det kan virkelig tage tid at komme over en flytning, jeg håber I bliver glade for den nye lejlighed

    1. Mange tak for din søde kommentar :-) Ja, den slags kan virkelig strække sig over mange måneder! Men her i weeekenden fik vi heldigvis ordnet en masse, så nu er der lys forude. Og det er dejligt at være tilbage på bloggen :-)

Skriv et svar

