Fantastiske Fund – nu som blogpartner

I sidste indlæg, og på Facebook-sitet, har jeg løftet sløret for, at jeg i løbet af sommeren er blevet blogpartner hos www.trendsales.dk. De kontaktede mig ganske uventet over mail, og spurgte om jeg var frisk på det, hvortil jeg naturligvis kun kunne svare JA – det er jo ingen hemmelighed, at jeg nærer stor glæde og passion for netop deres site :-) Næsten lige siden de startede op for 10 år siden, har jeg været en aktiv bruger derinde på både købs-, salgs- og byttefronten, og det har efterhånden længe været en stående joke blandt flere af mine veninder, altid at spørge; “Trendsales?” når jeg har haft noget “nyt” kluns på ;-)

Jeg får ikke betaling i form af penge for dette “job”, ej heller skal min blog flyttes til Trendsales. Bloggen bliver som hidtil, blot med et par månedlige indlæg som omhandler Trendsales, og hvad de kan tilbyde alle os ude bag skærmene. Jeg vil modtage ekstra fordele i form af f.eks. VIP-medlemsskab, samt mulighed for at få min blog med i deres nyhedsbrev, og den slags. Ydermere vil jeg også kunne tilbyde jer læsere en del af frynsegoderne i form af konkurrencer/Give Aways, f.eks. har jeg allerede én klar til jer i aften :-)

Jeg håber I vil tage rigtig godt imod samarbejdet. Jeg ved i hvert fald, at jeg glæder mig til at komme igang! Vi ses i aften allesammen.

4 kommentarer

  1. det er da fedt!!!
    Hihi der er da også sket noget med designet herinde :p kan rigtigt godt lide det glatte look!! så flot :D

    1. Tak søde Elisabeth :-) Ja, jeg trængte til lidt forandrig og et simpelt look! Så nu skal dét prøves af for en periode.

  2. Tillykke med samarbejdet!
    Og ja, jeg stemmer i – fint med det nye look herinde!

    1. Tak for det :-)

Skriv et svar

