Tag-leg

Hej peeps :-) Jeg er blevet tagget i en såkaldt tag-leg hos http://ilhja.wordpress.com/, og har valgt at lege med, dog ikke på alle præmisser. Reglerne lyder som følger:

1. Find din mappe med billeder på computeren
2. Vælg mappe nr. 5
3. I den mappe finder du billede nr. 5
4. Smider det på din blog, med en beskrivelse
5. Derefter tagger du 5 andre bloggere til at være med til denne leg

Sidste punkt har jeg altså valgt at skippe, da jeg ikke tror jeg kan finde 5 andre pt, men derfor kan jeg jo godt selv poste et billed :-) Sidder du derude og har lyst til at lege med, er du velkommen til at forsætte på din blog, og referere til mig. Kunne kun være hyggeligt! Nå – men jeg fandt frem til følgende billed:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er lidt fjollet, men naturligvis også dét, der er det sjove ved legen ;-) Billedet er fra en fest jeg var til hos en veninde i starten af 2011, hvor en eller anden spildte rødvin på hendes stol med hvid hynde, og jeg syntes åbenbart det skulle foreviges! Heh.

Nu til lidt mere seriøst/brugbart. Jeg er igang med at lave en lille “serie” til bloggen som jeg kalder “Nyt liv”, hvor jeg viser diverse udsalgs- og loppefund, sætter dem i stand eller giver dem en makeover, og herefter blogger om hvor nemt og billigt sådan noget kan lade sig gøre. Første indlæg skulle gerne være klar til “at gå i trykken” i aften. Hvis du er hook på genbrug, amagerhylder og spraymaling, så kig forbi senere!

 

2 kommentarer

  1. stakkels pude og trægulv. Håber hun fik det af

    1. Det håber jeg også – sådan nogle rødvinsplamager er ikke til at spøge med! :-)

Skriv et svar

