Ugens fund # 39

Uge 35 var fyldt med forventning, spænding og “jeg glæder mig”-tanker. Vi skulle nemlig holde indflytterfest for de nærmeste venner lørdag d. 1/9, og torsdag var jeg til samtale vedr. jobstart/praktik i en lokal dyrhandel. Jeg startede i dag, og det gik over al forventning, men alt det fortæller jeg meget mere om i et indlæg en anden dag :-) Kærestemanden var i Kalundborg og arbejde det meste af ugen, mens jeg tullede rundt herhjemme og fik noget af det sidste i lejligheden på plads, så det hele kunne være præsentabelt lørdag. Der blev købt ind i store mængder, overvejet festtøj, ryddet op og smidt ud – osv.! Festen forløb akurat som den skulle, med høj musik, godt humør, Singstar, natmad og masser af overnattende gæster. Det kan der læses mere om herinde i morgen :-)

Lækker fødselsdagskage hos en veninde som fyldte år. Haps nam nam.

Gummistøvler set hos Divided, H&m. Så må det altså godt regne lidt, når man har sådan nogle…

Min kæreste og jeg spillede “Jeg udfordrer dig” en aften – hentet ned som app på mobilen. Det kan jeg godt anbefale; der kom bl.a. disse mystiske sedler ud af spillet, som vi skulle hænge på vores hoveddør… :-)

Sif er vældig glad for det nye pudebetræk fra House Doctor, købt på udsalg hos www.nordhjem.dk – men det er da også super fint!

Jeg fik en helt ny familie i uge 35, og den er ikke blandt de værste!

Min mor og jeg var på genbrugsjagt i ugens løb. Jeg fandt denne orange kontorstol, som skreg RETRO, og passer perfekt ind i vores lille hjem. Pris? 25 kr. Vi døbte den i øvrigt Henning :-)

Sif på sin trappe, hvorfra hun kan holde øje med det hele i baggården. Hun elsker det!

Kig med senere i aften når jeg blogger lidt mere om Trendsales – denne gang skal det handle om alle de fantastiske sko, du kan finde derinde :-)

Skriv et svar

