Løn til den første?

Har du, ligesom jeg, fået penge på kontoen i går, fordi vi på mandag siger goddag og velkommen til oktober? Da jeg er flexjobber og pt. på ledighedsydelse er min pengepung ikke ret stor, heller ikke her til d. 1., og blandt andet derfor er jeg så glad for at Trendsales er opfundet, så jeg kan finde en del af mit “nye” tøj her. Sitet er jo omvendt også en god måde hvorpå du selv kan tjene lidt, hvis det står sløjt til med finanserne… :-) I collagen foroven kan du se et udvalg af sager jeg netop har sat til salg på min profil derinde.

Jeg håber I nyder jeres lørdag aften! Jeg bliver ved med at finde ting frem til mine giveaway, så jeg har med vilje valgt at vente med at smide den på – men kig forbi i morgen aften igen. Så burde konkurrencen ligge klar :-) Glæd jer også til Ugens Fund – altså masser af blogaktivitet i morgen! Sov dejligt.

I samarbejde med Trendsales

2 kommentarer

  1. Jeg elsker også at gøre gode køb på TS og det er dejligt at man kan sælge sit tøj istedet for det bare ryger ud :-)

    1. Helt bestemt Katrine :-) der er vi enige. Er du også blogpartner hos Trendsales?

Skriv et svar

