Akvarie-entusiasmen slår til igen!

Det er efterhånden ingen hemmelighed, at jeg atter har anskaffet mig akvarium – det er tredje gang – og har genvundet min store glæde og interesse ved alt det arbejde, der følger med :-) de sidste mange dage har jeg fået indrettet et 20l akvarie ganske fint, og selvom der endnu mangler lidt småting, valgte jeg at tilføre de første fisk i mandags. Her vil jeg dele lidt billeder med jer fra start til nu – er du selv akvarieejer, hører jeg gerne fra dig i kommentarfeltet, hvis du har lidt tips og tricks!

image

Dag 1 – sløret og kedeligt, men tålmodighed er virkelig en dyd når man anskaffer sig akvarie ;-)

image

Dag 3 – og allerede en hel del bedre.

image

De første planter samt baggrundsbeklædning. Valgte en klippelignende baggrund, da jeg tidligere har prøvet én med planter og en der bare var blå. Forandring fryder.

image

Det mest spændene øjeblik! De første fisk tilføres. To sugemaller og en flot kampfisk i rød og blå.

image

image

image

image

I går fik jeg sat en trærod i vandet, og i løbet af de kommende dage skulle jeg gerne modtage en pakke fra England med lidt ekstra sjove ting :-)

Når de sidste fisk og dekorationer – for denne omgang – er på plads, får I lidt flere billeder igen.

2 kommentarer

  1. Det ser fint ud, kan godt lide din baggrund, der er en smule mere autentisk ;)
    Står det så og fylder hele køkkenbordet? :P

    1. Hehe. Nej, heldigvis ikke! Det er kun 20 liter, og rimelig smalt, så det passer helt perfekt på køkkenbordet. Du kan evt. se det onsdag? :-)

Skriv et svar

