New in

image

Det er virkelig længe siden jeg sidst har delt nogle køb med jer. Shopping har ikke fyldt så forfærdelig meget hos mig på det sidste. Det har mest handlet om at få solgt ud, flytte og komme på plads, være kæreste og veninde, og ellers få styr på hverdagen med alt hvad det indebærer.
I weekenden var jeg dog på lidt lørdagshygge med et par veninder, og vi var blandt andet i Freeshoppen som jeg før har omtalt. Et rigtig fint koncept, som er åben hver den sidste lørdag i måneden, og så er det 100% gratis. Søg evt under ‘Freeshop Svendborg’ på Facebook :-)

Jeg fandt et par varme strik vanter, et par Pieces leggings med baglommer, og en lang, petroleumsfarvet top fra Samsøe. Og så røg der også lidt babytøj ned i posen til min gravide veninde og hendes kæreste, som venter en lille dreng mellem jul og nytår :-)

Efter de gratis glæder var vi lidt rundt omkring og kigge; jeg fandt blandt andet to par leggings i mørkeblå og bordeaux til ialt 150 kr i Føtex, samt en udsalgsstrik fra Vero Moda til 100. Nu har jeg i hvert fald også benklæder til den næste lange stykke tid ;-)

I morgen vender jeg tilbage med en test af en übber skøn balm, som endda er økologisk og har den fineste emballage. Det må du ikke snyde dig selv for ;-)

Skriv et svar

